Brug for hjælp? Ring til os på 72 120 000

IVRplan

IVR betyder Interactive Voice Response. Med Telenors IVRplan kan du aflaste virksomhedens omstilling ved at lade kunderne betjene sig selv og få nyttig information - både i og uden for åbningstiden. Kunderne bliver mødt af en velkomsthilsen og kan herefter taste fx 1, 2 eller 3 for at få oplyst åbningstider eller komme direkte til en bestemt medarbejder eller afdeling.

Opsætning af IVRplan

Få hjælp og vejledning til opsætning af din IVRplan på RenMobil Selvbetjening.

Log ind på RenMobil Selvbetjening

Har du spørgsmål til din IVRplan, som du ikke kan finde svar på her, er du velkommen til at ringe til os på 72 12 71 00.

Skabeloner til opsætning

Spørgsmål og svar

+-
Kan jeg ændre min IVRplan fra Lille til Stor?

Ønsker du at ændre din "IVRplan Lille" til "IVRplan Stor" eller omvendt, så kontakt vores sælgere på 72 12 75 00. Vil du ændre din IVRplan, kræver det at vi laver en ny kontrakt.

Du kan beholde samme hovednummer, hvis du ændrer din IVRplan.

+-
Kan jeg bruge numre i min IVRplan, som ikke er Telenor-numre?

Hvis du ønsker at anvende et nummer i IVRplanen, som ikke er et Telenor-nummer, skal du blot overføre nummeret til Telenor. Vi kan nemt hjælpe dig med overførslen.

Kontakt vores sælgere på Hotline 72 12 75 00.

+-
Hvordan opsiger jeg IVRplan?

Overvejer du at opsige jeres IVRplan, så ring til Kundeservice Erhverv på 72 120 000.

Der er 30 dages opsigelsesfrist på IVRplanen og opsigelsen skal være skriftlig.

+-
Kan jeg få statistik på min IVRplan?

Med Multiplan Selvbetjening kan dig og din virksomhed få statistikinformation for den enkelte IVRplan. Det kræver, at I er tilmeldt servicen IVRplan Statistik.

Bestil via Multiplan Selvbetjening
Se priser og vilkår for Tillægsprodukter (inkl. Multiplan)

Vælger du "Opkaldet besvares af: samtidig ringning", vil kaldet blive tilbudt til alle aktive og ledige medlemmer på samme tid.

IVRplan Statistik

Få et fuldstændigt overblik over alle indgående opkald til jeres IVRplan hovednummer. Se statistik pr. kald, en summering pr. dag og få et overblik over hvilke tastevalg kunderne har foretaget. Du kan printe og downloade rapporterne. Statistikken er tilgængelig to måneder bagud.

IVRplan Statistik - 2 rapporter:

  • "Specifikationer pr. kald": Detaljer om hvert enkelt opkald, og hvilke tastevalg kunderne har foretaget.
  • "Indgående kald til IVRplan":Opsummering af alle indgående opkald til jeres IVRplan hovednummer.
Hjalp denne side dig?
Tak for din feedback