IVRplan (tastevalg) for BusinessFirst

Se videoguide

IVR betyder Interactive Voice Response. Med Telenors IVRplan kan du aflaste virksomhedens omstilling ved at lade kunderne betjene sig selv og få nyttig information – både i og uden for åbningstiden. Kunderne bliver mødt af en velkomsthilsen og kan herefter taste fx 1, 2 eller 3 for at få oplyst åbningstider eller komme direkte til en bestemt medarbejder eller afdeling.

Opsætning af IVRplan

Få hjælp og vejledning til opsætning af din IVRplan på Call Management selvbetjening (Multiplan).

Log ind på Call Management selvbetjening (Multiplan)

Har du spørgsmål til din IVRplan, som du ikke kan finde svar på her, er du velkommen til at ringe til os på 72 12 65 00.

Spørgsmål og svar

Hvis du ønsker at anvende et nummer i IVRplanen, som ikke er et Telenor-nummer, skal du blot overføre nummeret til Telenor. Vi kan nemt hjælpe dig med overførslen.

Kontakt vores sælgere på 72 12 65 00.

Overvejer du at opsige jeres IVRplan, så ring til os på 72 120 000.

Der er ingen opsigelsesfrist på IVRplan, men opsigelsen skal være skriftlig.

Hjalp denne side dig?

Tak for din feedback