Andre emner
Opsig erhvervsabonnement
Vil du opsige enkelte abonnementer, tillægsprodukter eller services
For at opsige enkelte abonnementer, tillægsprodukter eller services, skal du logge på selvbetjeningsportalen OneScreen Business.
Løs din opgave i selvbetjening
Telenor Erhverv har gjort selvbetjening nemt og hurtigt, så du selv kan løse næsten alle opgaver med det samme.
Guide til opsigelse af abonnement i OneScreen Business:
- Log på OneScreen Business
- Tryk på menupunktet "Abonnementer"
- Find det abonnement som du skal opsige og tryk på "Se detaljer"
- Tryk på "Opsig abonnement"
- Vælg hvornår abonnementet skal opsiges fra.
Guide til opsigelse af service eller tillægsprodukter i OneScreen Business:
- Log på OneScreen Business
- Tryk på menupunktet "Abonnementer"
- Find det abonnement som du skal opsige services for og tryk på "Se detaljer"
- Tryk på fanen "Services"
- Tryk på knappen "Rediger ekstra services"
- Tryk "Annuller service" ved den eller de services du ønsker at opsige. Er knappen ikke vist på en services, er det fordi den er obligatorisk og derfor ikke kan opsiges
- Tryk "Fortsæt"
- Tilføj services, hvis du ønsker det (Efter opsigelse er bestilt, kan det tage op til 15 minutter, før nye ordrer (på fx. services) kan oprettes for abonnementet)
- Tryk "Fortsæt" igen
- Tryk "Bestil"
Hjalp denne side dig?
Vi er glade for, at denne artikel var til hjælp.
Tak for din feedback.