Brug for hjælp? Ring til os på 72 120 000

Mobilforsikring

Mobilforsikring dækker alle små og store uheld – og du modtager erstatningsmobil allerede dagen efter

For at give dig den bedst mulige hjælp har vi indgået et samarbejde med SquareTrade, der er en af verdens førende virksomheder inden for mobilforsikringer.

Du kan få Mobilforsikring til alle smartphones du køber enten på telenor.dk eller i din Lokale Telenor-butik.

Fik du ikke lagt en Mobilforsikring i kurven, da du købte ny smartphone på telenor.dk, kan du i op til 30 dage efter købe Mobilforsikring i din lokale Telenor-butik. Husk at medbringe kvittering og den smartphone, der skal forsikres.

Sådan dækker Mobilforsikring

Udover hverdagens uheld, dækker Mobilforsikring også mekaniske og elektroniske fejl, som opstår ved normalt brug, når reklamationsretten er udløbet. Forsætlig skade, bortkomst og tyveri er ikke dækket. Forsikringen dækker 2 skader inden for en periode på 12 måneder.

  • Ødelagt skærm
  • Væskeskade
  • Højttaler- og lydfejl
  • Opladningsfejl
  • Fejl i touchscreen
  • WiFi-fejl

Mobilforsikring dækker din smartphone i hele verden

Vi leverer allerede dagen efter inden for Europa, så du får din smartphone direkte til solsengen i Italien eller dit hotelværelse i London - medmindre du er på en ikke-brofast ø eller i en ensom alpehytte, for så tager leveringer typisk en dag ekstra. Går din telefon i stykker andre steder i verden, er den naturligvis stadig dækket, men levering er dog begrænset til Europa.

Anmeld din skade nemt og hurtigt til SquareTrade. Ring 78 77 50 58

Når du tegner Mobilforsikring hos Telenor, er det SquareTrade, der varetager din skadesanmeldelse fra start til slut. Derfor skal du ringe til SquareTrade, når du har fået en skade på din smartphone og ønsker at anmelde den.

  • Ring 78 77 50 58. Anmelder du skaden inden kl. 15.30 dansk tid, modtager du en erstatningsmobil dagen efter. Anmelder du skaden fredag efter 15.30 eller i weekenden, vil erstatningsmobilen blive leveret den efterfølgende tirsdag.
  • Når skaden er godkendt og du har betalt din selvrisiko til SquareTrade, vil de løbende sende dig e-mails med praktiske detaljer og opdateringer om det videre forløb og levering af erstatningsmobil.
  • Din skadesanmeldelse går hurtigere, når du har købskvittering, serie- eller IMEI-nummer klar, når du ringer. 
  • Du modtager en erstatningsmobil og returnerer den beskadigede smartphone. 

    Når chaufføren kommer og afleverer din nye mobil eller tablet, afleverer du blot den ødelagte til ham. Så sørger han for resten.

Åbningstider hos SquareTrade
Telefon: 78 77 50 58
Mandag-fredag kl. 9-19
Lørdag kl. 10-16.30
Søndag og helligdage lukket  

Husk at sende den beskadigede smartphone retur

Senest 7 dage efter, at du modtager din erstatningsmobil, skal du sende den beskadigede smartphone retur. Sender du ikke smartphonen retur, vil du blive opkrævet op til 3.000 kr. på det kort, du har anvendt til at betale selvrisikoen. Prisen kan variere fra smartphone til smartphone.

En erstatningsmobil er fabriksrenoveret og som ny

En erstatningsmobil er en smartphone magen til den, som har fået en skade. Den fremstår fuldstændig som ny, men vil typisk indeholde genanvendte komponenter. Skulle det ske at vi ikke har din model liggende på vores lager, vil du få tilbudt en anden model med tilsvarende funktioner. Alle erstatningsmobiler leveres selvfølgelig med 24 måneders reklamationsret

Priser på Mobilforsikring og selvrisiko
Din forsikringspris og selvrisiko er afhængig af kontantprisen på din smartphone uden eventuelle rabatter:

Mobilpris < 2.999 kr. > 3.000 kr.
Pris pr. måned 59,- 89,-
Selvrisiko 299,- 599,-


Se forsikringsvilkår

+-
Hvad dækker Mobilforsikring ikke?

Din Mobilforsikring dækker ikke:

  • Skader der forårsages forsætligt
  • Tyveri eller hvis du glemmer din smartphone
  • Hvis du misligholder din smartphone og fx ikke bruger de rigtige opladningskabler
  • Overfladiske ridser, der ikke påvirker smartphones funktionalitet
  • Skader på tilbehør til smartphonen
  • Software- eller dataproblemer, virus og fx spyware, der ødelægger indhold på din smartphone
+-
Du har fået ny smartphone

Opgraderer du din smartphone, skal du også købe ny Mobilforsikring.

+-
Hvor stor er selvrisikoen?

Størrelsen af din selvrisiko afhænger af værdien på din smartphone.

Kontantpris < 2.999 kr.
Selvrisiko 299 kr.

Kontantpris > 3.000 kr.
Selvrisiko 599 kr.

+-
Kan du overdrage din Mobilforsikring til en anden?

Nej, du kan ikke overdrage din forsikring til en anden. Mobilforsikringen er knyttet til enheden og den person, der betaler regningen.

+-
Hvordan opsiger du din Mobilforsikring?

Du skal ringe til Kundeservices på 72 120 000 og opsige din Mobilforsikring. Du har en opsigelsesperiode på 1 måned.

Hjalp denne side dig?
Tak for din feedback