Brug for hjælp? Ring til os på 72 120 000

Ekstra data til mobilen

Som erhvervskunde i Telenor med et Business+ eller FRI+ Business-abonnement (inkl. tillæg) er det nu også muligt at optanke mere data, når den inkluderede datamængde i abonnementet er opbrugt. Er du løbet tør for data på mobilen, kan du vælge at købe ekstra data – eller fortsætte med nedsat hastighed (256 Kbit), når du befinder dig i Danmark.

Når datamængden er opbrugt, modtager medarbejderen en sms med et link, hvorfra der via mobilen kan købes 1, 3 eller 10 GB ekstra data. Den ekstra data kan bruges med det samme. Vær opmærksom på at eventuelt dataoverskud ikke overføres til næste regningsperiode. Regningsperioden for erhvervsabonnementer løber altid fra d. 11. til d. 10. i måneden.

Virksomheden betaler
Når den inkluderede datamængde er opbrugt, og medarbejderne tilkøber mere data, er det virksomheden, der hæfter for medarbejdernes køb til deres erhvervsabonnement. Betalingen for ekstra data vil fremgå af den næste regning. Ønsker du at spærre for dette, skal du ringe til kundeservice på 72 120 000.

 

Det koster ekstra data

 Ekstra data

Inkl. moms

Ekskl. moms

1 GB

49 kr.

39,20 kr.

3 GB

79 kr.

63,20 kr.

10 GB

149 kr.

119,20 kr.

 

Ekstra data i Norden og EU

Ekstra data inkluderer endvidere data til brug i Norden og EU*

 

 Ekstra data

Data til brug i Norden og EU*

1 GB

op til 1 GB

3 GB op til 3 GB
10 GB op til 5 GB

 

Når den inkluderede data i Norden og EU* er opbrugt adviseres der via sms, og efterfølgende dataforbrug vil blive afregnet til 0,056 kr./MB.

Du kan finde de til enhver tid gældende priser og vilkår her. Hvis du har spørgsmål til ovenstående, er du altid velkommen til at ringe til vores døgnåbne kundeservice på 72 120 000.

*se inkluderede lande her

Spørgsmål og svar

  • Din virksomhed kan have spærret for køb af ekstra data. Tal med din telefoniansvarlige eller kontakt kundeservice på 72 120 000 for spørgsmål.
  • På telenor.dk/data kan du se dit aktuelle dataforbrug og tilkøbe ekstra data, hvis du er løbet tør.
  • Ja, Telenor vil begynde at bruge af ekstra data, når eventuelt inkluderet dataforbrug er opbrugt.

  • Ja. Du kan købe ekstra data op til ti gange per regningsperiode.
  • Vælger du at købe ekstra data, kan den bruges inden for den regningsperiode, den er købt i. Ubrugt data kan ikke overføres til næste periode. Perioden løber fra d. 11. til d. 10. i hver måned.

Ja, det er muligt at spærre for køb af ekstra data på brugerniveau. Kontakt kundeservice på 72 120 000.

Hjalp denne side dig?
Tak for din feedback