Køb ekstra data

Med de fleste erhvervsabonnementer er det muligt at optanke mere data, når den inkluderede datamængde i abonnementet er opbrugt. Hvis du vælger ikke at købe ekstra data, når din inkluderede pakke er opbrugt, vil du i Danmark kunne fortsætte med  nedsat hastighed (256 Kbit), mens du i udlandet vil betale for dit forbrug. Find udlandspriser i udlandet her.

Når datamængden er opbrugt, modtager medarbejderen en sms med et link, hvorfra der kan købes 1, 3 eller 10 GB ekstra data. Den ekstra data kan bruges med det samme. Vær opmærksom på at eventuelt dataoverskud ikke overføres til næste regningsperiode. Regningsperioden for erhvervsabonnementer løber fra d. 11. til d. 10. i måneden.

Hvis du har Mobil Corporate Basis, Flex eller Fri tale, er det ikke muligt at optanke mere data, medmindre du har et af følgende tillægsprodukter:

  • - Mobildata 3 GB
  • - Mobildata 10 GB
    • - Mobildata 25 GB
    • - Mobildata 50 GB

Virksomheden betaler
Når den inkluderede datamængde er opbrugt, og medarbejderne køber mere data, er det virksomheden, der hæfter for medarbejdernes køb til deres erhvervsabonnement. Betalingen for ekstra data vil fremgå af den næste regning. Der er som udgangspunkt ikke spærret for medarbejdernes køb af ekstra data. Ønsker du at spærre for dette, skal du kontakte os.

Det koster ekstra data

 Ekstra data

Inkl. moms

Ekskl. moms

1 GB

49 kr.

39,20 kr.

3 GB

79 kr.

63,20 kr.

10 GB

149 kr.

119,20 kr.

 

Ekstra data i Norden og EU
Ekstra data inkluderer endvidere data til brug i Norden og EU*

Ekstra data Norden og EU*
1 GB op til 1 GB
3 GB op til 3 GB
10 GB op til 6 GB

 Når den inkluderede data i Norden og EU* er opbrugt adviseres der via sms, og efterfølgende dataforbrug vil blive afregnet til 0,044 kr./MB.

Du kan finde de til enhver tid gældende priser og vilkår her. Hvis du har spørgsmål til ovenstående, er du altid velkommen til at kontakte os.

*se inkluderede lande her

 

Spørgsmål og svar

Hvorfor kan jeg ikke tilkøbe ekstra data?
  • Din virksomhed kan have spærret for køb af ekstra data. Tal med din telefoniansvarlige eller kontakt os for spørgsmål.
Jeg er kommet til at slette sms'en med linket
  • På telenor.dk/data kan du se dit aktuelle dataforbrug og tilkøbe ekstra data, hvis du er løbet tør.
Kan jeg købe ekstra data, før inkluderet data er opbrugt?
  • Ja, Telenor vil begynde at bruge af ekstra data, når eventuelt inkluderet dataforbrug er opbrugt.

Kan jeg købe ekstra data mere end én gang per regningsperiode?
  • Ja. Du kan købe ekstra data op til ti gange per regningsperiode.
Hvor lang tid gælder den ekstra data, jeg har købt?
  • Vælger du at købe ekstra data, kan den bruges inden for den regningsperiode, den er købt i. Ubrugt data kan ikke overføres til næste periode. Perioden løber fra d. 11. til d. 10. i hver måned.
Kan der spærres for køb af ekstra data?

Ja, det er muligt at spærre for køb af ekstra data på brugerniveau. Kontakt os - så hjælper vi dig.

Hjalp denne side dig?
Tak for din feedback