Din mobil virker ikke
Disse ting bør du prøve først
- Sluk og tænd mobilen
- Tjek driftsinfo
- Tjek dækningen
- Tag batteriet ud (hvis muligt) og tænd mobilen igen
- Opdater til nyeste software
- Prøv evt. at gendanne mobilen til fabriksindstillinger - husk backup (henvend dig i en butik eller hos Kundeservice, hvis du er i tvivl om, hvordan du gør)
Internet på mobilen virker ikke
- Nulstil APN/netværksindstillinger (afhængigt af model) - og genstart telefonen.
- Tag simkortet ud og rens det med en tør klud
- Tjek, om der er softwareopdateringer til din mobil
Sms virker ikke
- Særligt til iPhone-brugere: Prøv at slå iMessage fra og til igen.
- Vær opmærksom på, at hvis du ringer til os for at få hjælp med sms'er, der ikke når frem, må du meget gerne have en række eksempler parat. Det gør det lettere for os at løse problemet.
Opkald virker ikke
- Nulstil netværksindstillinger - derefter sluk/tænd.
- Tag evt. simkortet ud, og test det i en anden telefon.
- Bliver du omstillet til Telenors Kundeservice, uanset hvilket nummer du ringer til, skyldes det højst sandsynligt, at du har ramt maksbeløbet på Forbrugskontrol - eller måske at du har glemt at betale en regning fra os.
Hjalp denne side dig?
Vi er glade for, at denne artikel var til hjælp.
Tak for din feedback.