Nem og tilgængelig
kommunikation.
Til alle. For alle.

Kort om Telenor

En god internet- eller telefonforbindelse er vores kerne. En kerneydelse, der bliver vigtigere og vigtigere i vores kunders private liv og for virksomheders mulighed for at drive deres forretning.

Kernen i Telenors forretning er telekommunikation. Vi gør private og erhvervskunder i stand til at kommunikere via telefon og internet. Og så tilbyder vi en lang række andre indholdstjenester og services.

Vi har i Telenor en dynamisk og fleksibel tilgang til vores forretning. Vi forholder os altid til markedets udvikling og nye teknologier. Vi bidrager med en effektiv og velfungerende kommunikationsinfrastruktur, nye services og produkter, som stimulerer udvikling, forandring og fremskridt.

Internet og telefoni lapper over hinanden, og vi ved, at mange kunder gerne vil kunne kommunikere hvor som helst og når som helst uden at spekulere på de bagvedliggende teknologier. Vores mission er derfor i dag at give kunden en sammenhængende kommunikationsoplevelse ved at bygge bro mellem teknologier, indhold og udstyr.

Telenor er Danmarks næststørste teleselskab og et selvstændigt selskab i Telenor-koncernen, der yderligere har selskaber i 8 lande.

Kontakt Telenor

Hvis du har brug for hjælp, kan du ringe til kundeservice på 72 100 100. Vi sidder klar alle hverdage og lørdage 7-23.

Se også:

Pressekontakt
Har du en klage eller et forbedringsforslag?
Mød ledelsen
Kundeservice
Mod digital mobning
Copenhagen Marathon