Nem og tilgængelig kommunikation. Til alle. For alle.

Kort om Telenor

Kernen i Telenors forretning er telekommunikation. Vi gør private og erhvervskunder i stand til at kommunikere via telefon og internet. Og så tilbyder vi en række andre indholdstjenester og services.

Vi har i Telenor en dynamisk og fleksibel tilgang til vores forretning. Vi forholder os altid til markedets udvikling og nye teknologier. Og det er bl.a. årsagen til, at Telenor i dag består af en sammenlægning af et mobiltelefoniselskab (Sonofon) og en internetleverandør (Cybercity). I dag giver det ikke længere mening at sælge tingene hver for sig. Teknologierne lapper over hinanden, og vi ved, at mange kunder vil kunne kommunikere hvor som helst og når som helst uden at spekulere på de bagvedliggende teknologier.

Vores mission er derfor i dag at give kunden en sammenhængende kommunikationsoplevelse ved at bygge bro mellem teknologier, indhold og udstyr.

Presse

Danskerne data-surfer mere, når de er i udlandet

28-08-2015 05:30

Telenor-koncernen kan registrere en trecifret vækst i data-roaming i sine europæiske lande. Den forgangne sommer brugte Telenor Danmarks kunder 120 % mere mobildata, når de rejste på ferie i udlandet, sammenlignet med samme periode sidste år.

Læs mere

Tønder Festival klar til masser af musik og mobiltrafik

18-08-2015 07:24

Der forventes pres på mobilnettet, når folk-musikkens store internationale festival, Tønder Festival, byder velkommen til 10.000 gæster i den sidste weekend i august. Telenor stiller en transportabel mobilmast op ved campingområdet for at sikre, at kunderne kan føre mobilsamtaler og uploade musikalske øjeblikke på de sociale medier under festivalen.

Læs mere

Telenor søger danske deltagere til globalt ungdomsnetværk

12-08-2015 09:08

To personer i alderen 18-28 år får mulighed for at repræsentere Danmark på Telenor Youth Forum, der samler unge meningsdannere fra hele verden til at diskutere, hvordan digital teknologi kan udvikle samfundet.

Læs mere

Ny netværksdirektør hos Telenor

11-08-2015 05:30

Peter Nødbak er pr. 1. august ny mand i spidsen for Telenor Danmarks netværksdivision, som står for at udbygge, drive og vedligeholde Telenors mobilnetværk.

Læs mere

Kontakt Telenor

Hvis du har brug for hjælp, kan du døgnet rundt ringe til Kundeservice på 72 100 100. Du er også velkommen til kontakte Telenor på mailadressen kundeservice@telenor.dk

Se også:

Pressekontakt
Har du en klage eller et forbedringsforslag?
Mød ledelsen
Kundeservice