Nem og tilgængelig kommunikation. Til alle. For alle.

Kort om Telenor

Kernen i Telenors forretning er telekommunikation. Vi gør private og erhvervskunder i stand til at kommunikere via telefon og internet. Og så tilbyder vi en række andre indholdstjenester og services.

Vi har i Telenor en dynamisk og fleksibel tilgang til vores forretning. Vi forholder os altid til markedets udvikling og nye teknologier. Og det er bl.a. årsagen til, at Telenor i dag består af en sammenlægning af et mobiltelefoniselskab (Sonofon) og en internetleverandør (Cybercity). I dag giver det ikke længere mening at sælge tingene hver for sig. Teknologierne lapper over hinanden, og vi ved, at mange kunder vil kunne kommunikere hvor som helst og når som helst uden at spekulere på de bagvedliggende teknologier.

Vores mission er derfor i dag at give kunden en sammenhængende kommunikationsoplevelse ved at bygge bro mellem teknologier, indhold og udstyr.

Presse

Telenor har åbnet op for WiFi-opkald og VoLTE

07-12-2016

Telenor har som det første teleskab i Danmark åbnet op for både VoLTE og WiFi-opkald til iPhone og Samsung-telefoner. Det betyder, at Telenor-kunder med nyere iPhones og udvalgte Samsung-modeller nu har mulighed for at tale over tilgængelige 4G- og WiFi-forbindelser.

Læs mere

Danskere udvalgt til Telenors digitale idéværksted

13-10-2016

Den 28-årige telekommunikationsingeniør Alexander Gregaard Brandi og den 25-årige teknoantropolog Hanne Borris Mathiesen er netop blevet udvalgt til at repræsentere Danmark ved Telenor Youth Forum 2016.

Læs mere

Telenor generhverver frekvenstilladelser til Danmarks stærkeste netværk

29-09-2016

Telenor investerer i at levere gode netværksoplevelser til kunderne og har netop i dag erhvervet tilladelse til at drive 4G-netværk i 1800 MHz-frekvensbåndet.

Læs mere

Telenor går ind i kampen mod digital mobning – 1400 skolebørn er inviteret til at være med

23-09-2016

Digital mobning bliver mere og mere udbredt. Derfor går Telenor sammen med UNICEF nu ind i kampen mod digital mobning med arrangementet #digitalpænt, som foregår i Tivoli torsdag den 29. september. Her deltager over 1400 skolebørn og deres lærere, som på dagen får input til hvordan man i fællesskab bedst kan forebygge digital mobning.

Læs mere

Kontakt Telenor

Hvis du har brug for hjælp, kan du døgnet rundt ringe til Kundeservice på 72 100 100. Du er også velkommen til kontakte Telenor på mailadressen kundeservice@telenor.dk

Se også:

Pressekontakt
Har du en klage eller et forbedringsforslag?
Mød ledelsen
Kundeservice
Mod digital mobning