Nem og tilgængelig kommunikation. Til alle. For alle.



Kort om Telenor

Kernen i Telenors forretning er telekommunikation. Vi gør private og erhvervskunder i stand til at kommunikere via telefon og internet. Og så tilbyder vi en række andre indholdstjenester og services.

Vi har i Telenor en dynamisk og fleksibel tilgang til vores forretning. Vi forholder os altid til markedets udvikling og nye teknologier. Og det er bl.a. årsagen til, at Telenor i dag består af en sammenlægning af et mobiltelefoniselskab (Sonofon) og en internetleverandør (Cybercity). I dag giver det ikke længere mening at sælge tingene hver for sig. Teknologierne lapper over hinanden, og vi ved, at mange kunder vil kunne kommunikere hvor som helst og når som helst uden at spekulere på de bagvedliggende teknologier.

Vores mission er derfor i dag at give kunden en sammenhængende kommunikationsoplevelse ved at bygge bro mellem teknologier, indhold og udstyr.



Presse

Nordvestsjælland får markant bedre 4G-dækning

02-02-2016

Telenor skruer op for 4G-signalet på en tredjedel af Sjælland og forventer at kunne fordoble 4G-dækningen i området i løbet af 2016. Inden udgangen af første kvartal forbedres 4G-signalet på 47 mobilmaster – se placeringerne her.

Læs mere

Bibob lægges sammen med CBB

14-01-2016

Telenor forenkler forretningen og lægger 22. februar sine to brands Bibob og CBB sammen under CBB-navnet.

Læs mere

Netflix mod tømmermænd

13-01-2016

Nytårsdag plejede mange formentlig tømmermænd med at ligge på sofaen og se Netlix – i hvert fald steg Netflix-trafikken til nye højder hos Telenor 1. januar.

Læs mere

Telenor Danmark styrker direktionen med to udnævnelser

06-01-2016

Telenor Danmark styrker sin direktion med en nyoprettet post som strategi- og transformationsdirektør med ansvar for den kommercielle transformation. Det bliver den 41-årige Thomas Byrge Sørensen, der kommer fra en stilling som Principal i A.T. Kearney, som tiltræder denne post. Samtidig udnævnes Peter Gregersen til kundedirektør efter at have været interim de seneste par måneder.

Læs mere



Kontakt Telenor

Hvis du har brug for hjælp, kan du døgnet rundt ringe til Kundeservice på 72 100 100. Du er også velkommen til kontakte Telenor på mailadressen kundeservice@telenor.dk

Se også:

Pressekontakt
Har du en klage eller et forbedringsforslag?
Mød ledelsen
Kundeservice