Nem og tilgængelig kommunikation. Til alle. For alle.

Kort om Telenor

Kernen i Telenors forretning er telekommunikation. Vi gør private og erhvervskunder i stand til at kommunikere via telefon og internet. Og så tilbyder vi en række andre indholdstjenester og services.

Vi har i Telenor en dynamisk og fleksibel tilgang til vores forretning. Vi forholder os altid til markedets udvikling og nye teknologier. Og det er bl.a. årsagen til, at Telenor i dag består af en sammenlægning af et mobiltelefoniselskab (Sonofon) og en internetleverandør (Cybercity). I dag giver det ikke længere mening at sælge tingene hver for sig. Teknologierne lapper over hinanden, og vi ved, at mange kunder vil kunne kommunikere hvor som helst og når som helst uden at spekulere på de bagvedliggende teknologier.

Vores mission er derfor i dag at give kunden en sammenhængende kommunikationsoplevelse ved at bygge bro mellem teknologier, indhold og udstyr.

Presse

Telenor tester WiFi calling

21-06-2016

I dag åbner Telenor for test af WiFi calling i markedet for at afprøve både kvalitet og kapacitet. Det betyder, at flere af Telenors kunder i den kommende periode vil opleve at kunne tale over deres trådløse routere, der vil fungere som små ”mobilmaster”. Det vil især være en fordel for de kunder, som i dag oplever problemer med at føre mobilsamtaler indendørs. I testperioden virker WiFi calling på Apples iPhone 6-modeller med den seneste software opdatering.

Læs mere

Nye produkter til datahungrende danskere

02-06-2016

Dataforbruget hos Telenors kunder vokser eksplosivt – alene i årets første måneder er det steget med 40 procent. Derfor lancerer Telenor i dag en ny portefølje, hvor abonnementerne er fyldt godt op med data. Samtidig indføres der Roam Away, så kunderne kan bruge data, SMS og tale i 36 lande i Europa. Den nye FRI+ portefølje har desuden markedets skarpeste tilbud til familier.

Læs mere

Telenor styrker direktionen med nyudnævnelse

01-06-2016

Telenor Danmark styrker sin direktion, idet Mette Eistrøm Krüger, som er ansvarlig for jura, regulering og sikkerhed, i dag udnævnes som Cheif Corporate Affairs Officer.

Læs mere

Er din mobil klar til løbeturen?

17-05-2016

66 % af løbere medbringer deres smartphone på løbeturen, og især løbe-apps og streaming af musik er populære, når man snører løbeskoene, viser en undersøgelse foretaget af Epinion for Telenor. Med Telenor som ny hovedsponsor for Copenhagen Marathon d.22. maj rykker smartphones, apps og mobilt internet for alvor ind som en integreret del af løbsoplevelsen for både løbere og tilskuere.

Læs mere

Kontakt Telenor

Hvis du har brug for hjælp, kan du døgnet rundt ringe til Kundeservice på 72 100 100. Du er også velkommen til kontakte Telenor på mailadressen kundeservice@telenor.dk

Se også:

Pressekontakt
Har du en klage eller et forbedringsforslag?
Mød ledelsen
Kundeservice