Nem og tilgængelig
kommunikation.
Til alle. For alle.

Kort om Telenor

Kernen i Telenors forretning er telekommunikation. Vi gør private og erhvervskunder i stand til at kommunikere via telefon og internet. Og så tilbyder vi en række andre indholdstjenester og services.

Vi har i Telenor en dynamisk og fleksibel tilgang til vores forretning. Vi forholder os altid til markedets udvikling og nye teknologier. Og det er bl.a. årsagen til, at Telenor i dag består af en sammenlægning af et mobiltelefoniselskab (Sonofon) og en internetleverandør (Cybercity). I dag giver det ikke længere mening at sælge tingene hver for sig. Teknologierne lapper over hinanden, og vi ved, at mange kunder vil kunne kommunikere hvor som helst og når som helst uden at spekulere på de bagvedliggende teknologier.

Vores mission er derfor i dag at give kunden en sammenhængende kommunikationsoplevelse ved at bygge bro mellem teknologier, indhold og udstyr.

Presse

Løbere og tilskuere vilde med de digitale muligheder under Telenor Copenhagen Marathon

2017.05.24

Telenor Copenhagen Marathon har en klar målsætning om at blive verdens bedste digitale løbeoplevelse, og 2017 udgaven bød på stærke tal for den digitale trafik.

Læs mere

Sådan får du det optimale ud af søndagens digitale marathon

2017.05.17

Telenor Copenhagen Marathon vil være verdens mest digitale løbsoplevelse. Er du i tvivl om, hvordan du får mest ud af løbet digitalt, så læs med her.

Læs mere

Der er nu åbent for ansøgninger til Telenor Youth Forum 2017

2017.05.16

Telenor åbner fra den 15. maj igen i år op for ansøgninger til det populære ungdomsprogram, Telenor Youth Forum, hvor unge fra Telenors markeder i Europa og Asien inviteres til Oslo og Bangkok for at opfinde nye digitale løsninger til at takle samfundsudfordringer.

Læs mere

Over 100 skoler deltog i landsdækkende konkurrence om digital mobning – nu er vinderen fundet

2017.04.06

Flere end 100 danske skoler fra alle dele af Danmark har tilmeldt sig Telenors skolekonkurrence om forebyggelse af digital mobning. 5.B fra Holmebækskolen i Herfølge løb med sejren med en kreativ film udviklet og optaget af eleverne selv – budskabet fra vinderskolen er klart: vi skal stå sammen om at sige nej til digital mobning.

Læs mere

Kontakt Telenor

Hvis du har brug for hjælp, kan du døgnet rundt ringe til Kundeservice på 72 100 100. Du er også velkommen til kontakte Telenor på mailadressen kundeservice@telenor.dk

Se også:

Pressekontakt
Har du en klage eller et forbedringsforslag?
Mød ledelsen
Kundeservice
Mod digital mobning