Nem og tilgængelig kommunikation. Til alle. For alle.

Kort om Telenor

Kernen i Telenors forretning er telekommunikation. Vi gør private og erhvervskunder i stand til at kommunikere via telefon og internet. Og så tilbyder vi en række andre indholdstjenester og services.

Vi har i Telenor en dynamisk og fleksibel tilgang til vores forretning. Vi forholder os altid til markedets udvikling og nye teknologier. Og det er bl.a. årsagen til, at Telenor i dag består af en sammenlægning af et mobiltelefoniselskab (Sonofon) og en internetleverandør (Cybercity). I dag giver det ikke længere mening at sælge tingene hver for sig. Teknologierne lapper over hinanden, og vi ved, at mange kunder vil kunne kommunikere hvor som helst og når som helst uden at spekulere på de bagvedliggende teknologier.

Vores mission er derfor i dag at give kunden en sammenhængende kommunikationsoplevelse ved at bygge bro mellem teknologier, indhold og udstyr.

Presse

Er din mobil klar til løbeturen?

17-05-2016

66 % af løbere medbringer deres smartphone på løbeturen, og især løbe-apps og streaming af musik er populære, når man snører løbeskoene, viser en undersøgelse foretaget af Epinion for Telenor. Med Telenor som ny hovedsponsor for Copenhagen Marathon d.22. maj rykker smartphones, apps og mobilt internet for alvor ind som en integreret del af løbsoplevelsen for både løbere og tilskuere.

Læs mere

Rekordstor videotrafik i Telenors mobil- og bredbåndsnet

13-04-2016

Brugen af Netflix, DR og andre streaming-tjenester fortsætter med at stige, og derfor sætter videotrafikken ny rekord hos Telenor.

Læs mere

Sønderjyske mobilforbedringer

16-03-2016

Otte sønderjyske mobilmaster er blevet opgraderet med 4G-sendere. Det betyder både bedre dækning og højere hastighed på mobilt bredbånd.

Læs mere

Smartphones lever livet farligt i børnefamilier

14-03-2016

Har dit barn haft et uheld med en smartphone eller tablet? Så er du ikke alene! En undersøgelse viser, at 34 % af alle danske familier har oplevet at et barn gjorde skade på en smartphone eller tablet i løbet af 12 måneder.

Læs mere

Kontakt Telenor

Hvis du har brug for hjælp, kan du døgnet rundt ringe til Kundeservice på 72 100 100. Du er også velkommen til kontakte Telenor på mailadressen kundeservice@telenor.dk

Se også:

Pressekontakt
Har du en klage eller et forbedringsforslag?
Mød ledelsen
Kundeservice