Nem og tilgængelig kommunikation. Til alle. For alle.

Kort om Telenor

Kernen i Telenors forretning er telekommunikation. Vi gør private og erhvervskunder i stand til at kommunikere via telefon og internet. Og så tilbyder vi en række andre indholdstjenester og services.

Vi har i Telenor en dynamisk og fleksibel tilgang til vores forretning. Vi forholder os altid til markedets udvikling og nye teknologier. Og det er bl.a. årsagen til, at Telenor i dag består af en sammenlægning af et mobiltelefoniselskab (Sonofon) og en internetleverandør (Cybercity). I dag giver det ikke længere mening at sælge tingene hver for sig. Teknologierne lapper over hinanden, og vi ved, at mange kunder vil kunne kommunikere hvor som helst og når som helst uden at spekulere på de bagvedliggende teknologier.

Vores mission er derfor i dag at give kunden en sammenhængende kommunikationsoplevelse ved at bygge bro mellem teknologier, indhold og udstyr.

Presse

Ny Telenor-rapport: København er Nordens mest bredbåndsparate by

09-02-2017

15 danske byer har på to år rykket sig fra at være nummer sjok til nu at ligge i front, når det gælder om at gøre det attraktivt at rulle mobilnet ud. Til gengæld er Danmarks høje lejepriser på master en barriere for den fortsatte udvikling af mobilnettet. Det fastslår ny rapport fra Telenor, der kortlægger danske og norske byers bredbåndsparathed.

Læs mere

Ny landsdækkende konkurrence for skolelever skal bekæmpe digital mobning

01-02-2017

Er der forskel på det, du skriver i en Snapchat besked og det du siger til en kammerat i frikvarteret? Telenor stiller spørgsmålet til danske skolelever i en ny landsdækkende konkurrence om digital mobning målrettet 5. og 6. klasser. Konkurrencen skal øge elevernes bevidsthed om hvordan de kommunikerer på de sociale medier.

Læs mere

Telenor gør din bil smart

31-01-2017

Besked om dækskifte, ledige parkerings pladser og konstant tracking af din bils helbredstilstand. Det er bare nogle af fordelene for bilejere, som benytter sig af Telenors nye IoT app Telenor Connect, der lanceres i dag. App’en er stadig i pilot-fasen og bliver præsenteret på det første Nordic Car Connect Forum i Oslo. Forummet samler en række førende partnere fra start-ups til store virksomheder, som alle arbejder med at gøre biler smartere.

Læs mere

God mobildækning handler om andet end dækningskort

25-01-2017

Mobilmaster, som er opgraderet efter kundernes behov. Det er virkeligheden for Telenor, som netop har lanceret en ny plan for udbygning af netværket, der baserer sig på konkrete input fra tusindvis af danskere, der giver feedback til Telenors netværk. Bilisterne, der dagligt krydser motorvejsstrækningen mellem Fredericia og Kolding er de første, som får glæde af den nye og langt mere kundefokuserede måde at tænke mobildækning på.

Læs mere

Kontakt Telenor

Hvis du har brug for hjælp, kan du døgnet rundt ringe til Kundeservice på 72 100 100. Du er også velkommen til kontakte Telenor på mailadressen kundeservice@telenor.dk

Se også:

Pressekontakt
Har du en klage eller et forbedringsforslag?
Mød ledelsen
Kundeservice
Mod digital mobning