Nem og tilgængelig kommunikation. Til alle. For alle.

Kort om Telenor

Kernen i Telenors forretning er telekommunikation. Vi gør private og erhvervskunder i stand til at kommunikere via telefon og internet. Og så tilbyder vi en række andre indholdstjenester og services.

Vi har i Telenor en dynamisk og fleksibel tilgang til vores forretning. Vi forholder os altid til markedets udvikling og nye teknologier. Og det er bl.a. årsagen til, at Telenor i dag består af en sammenlægning af et mobiltelefoniselskab (Sonofon) og en internetleverandør (Cybercity). I dag giver det ikke længere mening at sælge tingene hver for sig. Teknologierne lapper over hinanden, og vi ved, at mange kunder vil kunne kommunikere hvor som helst og når som helst uden at spekulere på de bagvedliggende teknologier.

Vores mission er derfor i dag at give kunden en sammenhængende kommunikationsoplevelse ved at bygge bro mellem teknologier, indhold og udstyr.

Presse

Telenor udbygger tilbuddene til familier i nyt samarbejde med Viaplay

10-08-2016

Danske familier skal have nem og simpel adgang til digitalt indhold, som f.eks. film og serier. Det mener Telenor, som i et nyt samarbejde med Viaplay går benhårdt efter at skabe de bedste tilbud til danske familier og matche deres stigende brug af streaming-tjenester.

Læs mere

Telenor inviterer unge til Bangkok og Oslo

03-08-2016

Telenor åbner nu op for ansøgninger til deres globale talentudviklingsprogram, hvor unge mellem 20-28 år får mulighed for at teste deres idéer af på globale topledere i professionelle rammer i Bangkok og Oslo.

Læs mere

Telenor tester WiFi calling

21-06-2016

I dag åbner Telenor for test af WiFi calling i markedet for at afprøve både kvalitet og kapacitet. Det betyder, at flere af Telenors kunder i den kommende periode vil opleve at kunne tale over deres trådløse routere, der vil fungere som små ”mobilmaster”. Det vil især være en fordel for de kunder, som i dag oplever problemer med at føre mobilsamtaler indendørs. I testperioden virker WiFi calling på Apples iPhone 6-modeller med den seneste software opdatering.

Læs mere

Nye produkter til datahungrende danskere

02-06-2016

Dataforbruget hos Telenors kunder vokser eksplosivt – alene i årets første måneder er det steget med 40 procent. Derfor lancerer Telenor i dag en ny portefølje, hvor abonnementerne er fyldt godt op med data. Samtidig indføres der Roam Away, så kunderne kan bruge data, SMS og tale i 36 lande i Europa. Den nye FRI+ portefølje har desuden markedets skarpeste tilbud til familier.

Læs mere

Kontakt Telenor

Hvis du har brug for hjælp, kan du døgnet rundt ringe til Kundeservice på 72 100 100. Du er også velkommen til kontakte Telenor på mailadressen kundeservice@telenor.dk

Se også:

Pressekontakt
Har du en klage eller et forbedringsforslag?
Mød ledelsen
Kundeservice