Nem og tilgængelig
kommunikation.
Til alle. For alle.

Kort om Telenor

Kernen i Telenors forretning er telekommunikation. Vi gør private og erhvervskunder i stand til at kommunikere via telefon og internet. Og så tilbyder vi en række andre indholdstjenester og services.

Vi har i Telenor en dynamisk og fleksibel tilgang til vores forretning. Vi forholder os altid til markedets udvikling og nye teknologier. Og det er bl.a. årsagen til, at Telenor i dag består af en sammenlægning af et mobiltelefoniselskab (Sonofon) og en internetleverandør (Cybercity). I dag giver det ikke længere mening at sælge tingene hver for sig. Teknologierne lapper over hinanden, og vi ved, at mange kunder vil kunne kommunikere hvor som helst og når som helst uden at spekulere på de bagvedliggende teknologier.

Vores mission er derfor i dag at give kunden en sammenhængende kommunikationsoplevelse ved at bygge bro mellem teknologier, indhold og udstyr.

Presse

Over 100 skoler deltog i landsdækkende konkurrence om digital mobning – nu er vinderen fundet

2017.04.06

Flere end 100 danske skoler fra alle dele af Danmark har tilmeldt sig Telenors skolekonkurrence om forebyggelse af digital mobning. 5.B fra Holmebækskolen i Herfølge løb med sejren med en kreativ film udviklet og optaget af eleverne selv – budskabet fra vinderskolen er klart: vi skal stå sammen om at sige nej til digital mobning.

Læs mere

Ny direktør i spidsen for Telias og Telenors mobilnet

2017.03.21

Telia og Telenors fælles mobilnetværk skal have ny direktør. Det bliver den erfarne tele-direktør Carsten Bryder, der 1. juni tiltræder som administrerende direktør i Telias og Telenors fællesejede selskab TT-netværket.

Læs mere

Telenor på banen med ny video-tjeneste til danske kunder

2017.02.24

Med video-værktøjet appear.in tager Telenor kampen op mod store spillere som Google Hangouts og Skype. På få år og helt uden markedsføring har appear.in opnået mere end 100.000 brugere i Danmark og spirer hastigt frem i det danske iværksætter-miljø, mens store vækst-successer som Trello, Slack og danske Podio også er fan af tjenesten.

Læs mere

Ny Telenor-rapport: København er Nordens mest bredbåndsparate by

2017.02.09

15 danske byer har på to år rykket sig fra at være nummer sjok til nu at ligge i front, når det gælder om at gøre det attraktivt at rulle mobilnet ud. Til gengæld er Danmarks høje lejepriser på master en barriere for den fortsatte udvikling af mobilnettet. Det fastslår ny rapport fra Telenor, der kortlægger danske og norske byers bredbåndsparathed.

Læs mere

Kontakt Telenor

Hvis du har brug for hjælp, kan du døgnet rundt ringe til Kundeservice på 72 100 100. Du er også velkommen til kontakte Telenor på mailadressen kundeservice@telenor.dk

Se også:

Pressekontakt
Har du en klage eller et forbedringsforslag?
Mød ledelsen
Kundeservice
Mod digital mobning