Din retur- og fortrydelsesret hos Telenor

Fortryder du et køb fra Telenor, har du 14 dages fortrydelsesret. Falder den 14. dag en weekend eller helligdag, udløber din fortrydelsesfrist den efterfølgende hverdag.

Sådan gør du:

Vil du ændre din ordre? Så ring til os på 72 100 100


  • Du har 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du har købt dit abonnement
  • Har du brugt dit abonnement inden for de 14 dage? Så skal du betale for forbruget
  • Du behøver ikke returnere et evt. simkort
  • Routere skal returneres - se hvordan du gør herunder

Kom forbi din Telenor-butik inden 14 dage, og medbring det udstyr, du vil returnere. Husk at din vare skal være i samme stand, som da du modtog den.

Vil du hellere sende din vare retur? Så gør du sådan her:


  • Ring til os på 72 100 100, og fortæl os, at du har fortrudt
  • Print og udfyld vores fortrydelsesformular. Brug tydelige blokbogstaver
  • Send din vare samt fortrydelsesformularen til os senest 14 dage efter, at du har fortalt os, du fortryder

  • Brug den returlabel med adresse og betalt porto, som du modtog sammen med dit udstyr. Har du mistet dit label, kan du sende pakken til:

    Telenor Denmark A/S
    Postboks 550
    0918 Københavns Pakkecenter

    Bemærk: Hvis du har købt din vare i Elgiganten, kan købet kun fortrydes ved at rette henvendelse til Elgiganten.

Hvornår får du dine penge retur?

Når du returnerer en fysisk vare, får du som udgangspunkt den fulde købssum tilbage, senest 14 dage efter, vi har modtaget din returvare.

Vi kan tilbageholde pengene, indtil vi har modtaget varen eller du har sendt os en postkvittering, der viser, at varen er returneret.

Hjalp denne side dig?

Tak for hjælpen med at gøre siden bedre