Din retur- og fortrydelsesret hos Telenor

Fortryder du et køb fra Telenor, har du 30 dages fortrydelsesret. Falder den 30. dag en weekend eller helligdag, udløber din fortrydelsesfrist den efterfølgende hverdag.

Sådan gør du:

Vil du ændre din ordre? Så ring til os på 72 100 100


  • Du har 30 dages fortrydelsesret fra den dag, du har købt dit abonnement
  • Har du brugt dit abonnement inden for de 30 dage? Så skal du betale for forbruget
  • Du behøver ikke returnere et evt. simkort
  • Routere skal returneres - se hvordan du gør herunder

Har du købt varen i en Telenor-butik, kan du returnere den i en af vores mange butikker.

 

Har du købt varen på telenor.dk eller via vores kundeservice, kan du enten returnere den i en Telenor-butik eller ved at følge disse to trin:

  • Ring til os på 72 100 100 og fortæl os, at du har fortrudt. Vi sender dig herefter en pakkelabel med posten, som du skal bruge til at sende din vare retur.
  • Send din vare til os senest 14 dage efter, du har fortrudt dit køb.

 

Hvis du har købt din vare Elgiganten, skal du kontakte dem for at fortryde dit køb.

Hvornår får du dine penge retur?

Når du returnerer en fysisk vare, får du som udgangspunkt den fulde købssum tilbage, senest 30 dage efter, vi har modtaget din returvare.

Vi kan tilbageholde pengene, indtil vi har modtaget varen eller du har sendt os en postkvittering, der viser, at varen er returneret.

Hjalp denne side dig?

Tak for hjælpen med at gøre siden bedre