Din retur- og fortrydelsesret hos Telenor
Fortryder du et køb fra Telenor, har du 30 dages fortrydelsesret. Falder den 30. dag en weekend eller helligdag, udløber din fortrydelsesfrist den efterfølgende hverdag.
Bemærk at du ved returnering af iPad/iPhone skal deaktivere funktionen ”Find my iPhone” (indstillinger/Cloud/Find min iPhone) inden returnering. Gør du ikke det, er produktet værdiløst for Telenor, og du vil derfor skulle betale produktets fulde pris.
Hvornår får du dine penge retur?
Når du returnerer en fysisk vare, får du som udgangspunkt den fulde købssum tilbage, senest 30 dage efter, vi har modtaget din returvare.
Du får pengene tilbage, når vi har modtaget varen på vores lager.
Hjalp denne side dig?
Vi er glade for, at denne artikel var til hjælp.
Tak for din feedback.
Sådan gør du:
Vil du ændre din ordre? Så ring til os på 72 100 100
- Du har 30 dages fortrydelsesret fra den dag, du har købt dit abonnement
- Har du brugt dit abonnement inden for de 30 dage? Så skal du betale for forbruget
- Du behøver ikke returnere et evt. simkort
- Routere skal returneres - se hvordan du gør herunder
Har du købt varen i en Telenor-butik, kan du returnere den i en af vores mange butikker.
Har du købt varen på telenor.dk eller via vores kundeservice, kan du enten returnere den i en Telenor-butik eller ved at følge disse to trin:
- Har du fortrudt dit køb, kan du returnere din vare med den returlabel, du finder i æsken.
- Send din vare til os senest 30 dage efter, du har fortrudt dit køb.
Hvis du har købt din vare i Elgiganten, skal du kontakte dem for at fortryde dit køb.