Brug for hjælp? Ring til os på 72 100 100

Din retur- og fortrydelsesret på telenor.dk

Fortryder du et køb fra telenor.dk, har du 14 dages fortrydelsesret. Falder den 14. dag en weekend eller helligdag, udløber din fortrydelsesfrist den efterfølgende hverdag.

Sådan skal du forholde dig:

+-
Fortryder du køb af abonnement

Ønsker du at fortryde, er det hurtigst at ringe til Kundeservice på 72 100 100. Alternativt kan du printe, udfylde og indsende denne fortrydelsesformular til Telenor, Skelagervej 9, 9000 Aalborg.

  • Du har 14 dages fortrydelsesret, fra den dato du har købt dit abonnement
  • Har du valgt at tage abonnementet i brug inden for de 14 dage og ønsker at fortryde aftalen, skal du betale for det, du har brugt
  • Du behøver ikke returnere et evt. simkort
  • Routere skal returneres; se herunder hvordan du returnerer en fysisk vare.
+-
Fortryder du køb af en fysisk vare? (fx mobil eller tilbehør)

Du skal sende din vare retur til os senest 14 dage efter, du har meddelt, at du ønsker at fortryde købet. Når du sender en vare tilbage, skal den være i samme stand, som da du modtog den

  • Print og udfyld vores fortrydelsesformular med tydelige blokbogstaver
  • Du kan aflevere udstyret (dvs. mobil, dongle, router etc.) i en af vores butikker eller sende det retur med posten. Vælger du at sende, anbefaler vi, at du bruger den returlabel med adresse og betalt porto, du modtog sammen med dit udstyr.

    Har du mistet din returlabel, så send pakken til følgende adresse: Telenor Mobile, C/O Ingram Micro Mobility. Vevgatan 18, 50464 Borås, Sverige. Husk porto.

Hvornår får du dine penge retur?

Når du returnerer en fysisk vare, får du som udgangspunkt den fulde købssum tilbage, senest 14 dage efter, vi har modtaget din returvare.

Vi kan tilbageholde pengene, indtil vi har modtaget varen eller du har sendt os en postkvittering, der viser, at varen er returneret.

Hjalp denne side dig?
Tak for din feedback