Brug for hjælp? Tjek Mit Telenor eller kontakt os

Din første regning

Sådan opgøres din regning

Dit abonnement afregnes altid fra d. 16. i hver måned til d. 15 i måneden efter. Når din regning er gjort op, kan du finde den på Mit Telenor omkring d. 20 i hver måned.

Vær opmærksom på at prisen på din første regning vil være højere end din normale månedlige pris. Det skyldes, at du betaler for den kommende abonnementsperiode samt resten af den periode, hvor du har oprettet abonnementet.

Beløbet på din regning er den samlede pris for abonnement plus forbrug

Du betaler altid dit abonnement og eventuelle services forud, mens du betaler for dit forbrug bagud. Har du f.eks. ringet hjem fra udlandet, købt en busbillet over mobilen eller doneret penge til en indsamling, afregnes det som forbrug ud over dit normale abonnement.

Beløbet på din regning er således den samlede pris for dit abonnement og services plus eventuelt ekstra forbrug i abonnementsperioden.

Er din regning mindre end 59 kr.? Så overfører vi den til næste måned

Hvis din regning er mindre end 59 kr., lægger vi den sammen med næste måneds regning. Og har du tre lave regninger i træk, lægger vi dem sammen og sender én samlet regning til dig.

Prøv vores nye Mit Telenor app

- det bliver ikke mere enkelt

Prøv vores nye
Mit Telenor app

- det bliver ikke mere enkelt

Hjalp denne side dig?
Tak for hjælpen med at gøre siden bedre