Brug for hjælp?

Brug for hjælp?

Vi sidder klar mandag til fredag kl. 8-20 på
72 100 100 72 100 100

Undgå ventetid og få svar på dine spørgsmål her

Undgå ventetid og få svar på dine spørgsmål her

På vores hjælpesider, kan du finde svar på mange af dine spørgsmål.

Gå til hjælpesiderne

Vi har gjort det nemt for dig at få hjælp, når og hvor du har brug det

Få overblik med Mit Telenor

Få overblik med Mit Telenor

Det er nemmere, end du tror at få hurtigt overblik over dine abonnementer, regninger og muligheder.

Ofte stillede spørgsmål

Hvor finder jeg min PUK-kode?

Du kan finde din PUK-kode på Mit Telenor. Du kan også ringe til Kundeservice på 72 100 100, eller besøge din nærmeste Telenor-butik.

Når du har indtastet din PUK-kode, bliver din pinkode nulstillet, og du bliver bedt om at oprette en ny 4-cifret pinkode.

Er der forstyrrelser på netværket i mit område lige nu?

Du kan nemt tjekke, om der er aktuelle eller planlagte forstyrrelser på netværket i dit område ved at klikke her, så får du en driftsstatus på din lokation.

Kan jeg få en fuldmagt til en butik, så jeg kan hjælpe min familie?

Ja, det kan du sagtens! Du finder fuldmagten lige her. 

Hvordan bruger jeg NetSikker og NetSikker Plus?

Hvis du har været udsat for en digital krænkelse, er blevet snydt af en webshop eller er blevet udsat for ID-tyveri (NB. kun NetSikker Plus dækker ved ID-tyveri), skal du kontakte HELP Forsikring. Det gør du via helpforsikring.dk, på telefon 39 90 09 00 eller ved at sende en mail til kontakt@helpforsikring.dk.

Hvis du vil bruge ID Vagt (NB. Kun for NetSikker Plus), skal du logge ind på Mit Telenor – du finder ID Vagt under tryghedsfanen.

Her finder du en guide til at komme i gang med ID Vagt.

Her kan du læse mere om NetSikker, og her kan du læse mere om NetSikker Plus.

Hvad gør jeg, hvis jeg har fortrudt mit køb?

Du har 14 dages fortrydelsesret, hvis du fortryder dit køb. Det kan du læse mere om på vores hjælpeside om fortrydelsesret. 

Hvis du har købt din vare i Elgiganten, skal du kontakte dem for at fortryde dit køb.

Hvad er inkluderet i mit abonnement i udlandet?

Det er forskelligt, hvad der er inkluderet i de forskellige abonnementer, og ikke mindst hvilke betingelser, der gælder i hvilke lande.

På vores roaming-side kan du få svar på dine spørgsmål – og få præcis information om, hvilke betingelser, der gælder for netop det land, du skal rejse til.

Hvad gør jeg hvis jeg har spørgsmål til min regning?

Du kan finde din regning på Mit Telenor. Vi har desuden samlet en side, der giver dig svar på langt de fleste spørgsmål om regning og betaling – her kan du læse mere om alt fra, hvorfor din første regning er højere end forventet, hvad du skal gøre, hvis du mangler at betale en regning, hvad de forskellige gebyrer er, og meget mere.

Hvordan kommer jeg i gang med at bruge Mit Telenor?

Du logger ind på Mit Telenor med MitID. Hvis du har brug for hjælp, kan du følge denne guide til at logge ind i Mit Telenor

Du kan logge ind på Mit Telenor gennem telenor.dk, eller du kan hente Mit Telenor som app til din mobil. Du logger ind på samme måde, uanset hvilken mulighed du vælger.

Hvordan bruger jeg SkærmForsikring?

For at bruge SkærmForsikring skal du først oprette en sag på SquareTrade og derefter tage din mobil med ned i din nærmeste Telenor-butik

Mit Telenor kan du se, om du har SkærmForsikring på din mobil. Find din mobil under fanen 'Enheder' og klik på den. Så står der, om du har SkærmForsikring på den pågældende mobil.

Du kan læse mere om SkærmForsikring her.

Hvordan opretter jeg en sag i SquareTrade?

Opret Skadesanmeldelse 

Bemærk, hvis du vil benytte Skærmforsikring, skal du oprette en skadesanmeldelse på Squaretrades hjemmeside først

Tryk her for at oprette skadesanmeldelse:

  • Vælg Telenor
  • Vælg Anmeld skade
  • Vælg Jeg har min enhed
  • Vælg Ja, i "er din forskærm knækket?"
  • Vælg Nej i " har den væskeskade"?
  • Vælg tidspunkt for uheldet og beskriv problemet. Du skal vælge "Jeg har min enhed" og "ja" i Er din forskærm knækket? samt vælg revnet bagside/skærm
  • Indtast navn og adresseoplysninger

Du bliver nu videresendt til et vindue, hvor du skal betale selvrisiko. Når selvrisikoen er betalt modtager du en mailbekræftelse med et claimnummer. Det skal bruges, når telefonen indleveres i en af vores butikker

Hvordan bruger jeg MobilForsikring?

Anmelde din skade på SquareTrades hjemmeside ved at udfylde formularen step for step: Homepage | SquareTrade

Hvis der skulle opstå problemer, står vi klar i butikkerne til at hjælpe.

Har du stadig spørgsmål?

Hvis du er i tvivl om noget, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på

72 100 100 eller kundeservice@telenor.dk.


Vi er klar mandag til fredag 8-20.