Brug for hjælp?

Brug for hjælp?

Vi sidder klar mandag til lørdag kl. 7-23 på
72 100 100 72 100 100

Vi har gjort det nemt for dig at få hjælp, når og hvor du har brug det

Få overblik med Mit Telenor

Få overblik med Mit Telenor

Det er nemmere, end du tror at få hurtigt overblik over dine abonnementer, regninger og muligheder.

Undgå ventetid og få svar på dine spørgsmål her

Undgå ventetid og få svar på dine spørgsmål her

På vores hjælpesider, kan du finde svar på mange af dine spørgsmål.

Gå til hjælpesiderne

Ofte stillede spørgsmål

Du kan finde din PUK-kode på Mit Telenor. Du kan også ringe til Kundeservice på 72 100 100, eller besøge din nærmeste Telenor-butik.

Når du har indtastet din PUK-kode, bliver din pinkode nulstillet, og du bliver bedt om at oprette en ny 4-cifret pinkode.

vores dækningskort kan du se, hvor godt vores netværk dækker, og hvor godt det klarer opgaver som streaming og download.

Ja, det kan du sagtens! Du finder fuldmagten lige her. 

Hvis du har været udsat for en digital krænkelse, er blevet snydt af en webshop eller er blevet udsat for ID-tyveri (NB. kun NetSikker Plus dækker ved ID-tyveri), skal du kontakte HELP Forsikring. Det gør du via helpforsikring.dk, på telefon 39 90 09 00 eller ved at sende en mail til kontakt@helpforsikring.dk.

Hvis du vil bruge ID Vagt (NB. Kun for NetSikker Plus), skal du logge ind på Mit Telenor – du finder ID Vagt under tryghedsfanen.

Her finder du en guide til at komme i gang med ID Vagt.

Her kan du læse mere om NetSikker, og her kan du læse mere om NetSikker Plus.

Du har 30 dages fortrydelsesret, hvis du fortryder dit køb. Det kan du læse mere om på vores hjælpeside om fortrydelsesret. 

Hvis du har købt din vare i Elgiganten, skal du kontakte dem for at fortryde dit køb.

Det er forskelligt, hvad der er inkluderet i de forskellige abonnementer, og ikke mindst hvilke betingelser, der gælder i hvilke lande.

På vores roaming-side kan du få svar på dine spørgsmål – og få præcis information om, hvilke betingelser, der gælder for netop det land, du skal rejse til.

Du kan finde din regning på Mit Telenor. Vi har desuden samlet en side, der giver dig svar på langt de fleste spørgsmål om regning og betaling – her kan du læse mere om alt fra, hvorfor din første regning er højere end forventet, hvad du skal gøre, hvis du mangler at betale en regning, hvad de forskellige gebyrer er, og meget mere.

Du logger ind på Mit Telenor med MitID eller NemID. Hvis du har brug for hjælp, kan du følge denne guide til at logge ind i Mit Telenor

Du kan logge ind på Mit Telenor gennem telenor.dk, eller du kan hente Mit Telenor som app til din mobil. Du logger ind på samme måde, uanset hvilken mulighed du vælger.

For at bruge SkærmSkift skal du bare tage din mobil med ned i din nærmeste Telenor-butik. 

På Mit Telenor kan du se, om du har SkærmSkift på din mobil. Find din mobil under fanen 'Enheder' og klik på den. Så står der, om du har SkærmSkift på den pågældende mobil.

Du kan læse mere om SkærmSkift her.

Har du stadig spørgsmål?

Hvis du er i tvivl om noget, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på

72 100 100 eller kundeservice@telenor.dk.


Vi er klar mandag til lørdag 7-23.