Driftsstatus

Her finder du information om planlagte og akutte driftsforstyrrelser for mobil, Internet og telefoni.

Tilmeld dig driftsstatus via sms eller e-mail

Mobil og Mobilt Internet

Aktuelle driftsforstyrrelser på mobilnetværket
Område Driftsforstyrrelse Status Senest opdateret
I og omkring postnummer 8680 Uregelmæssig drift: 2G, 3G og 4G tale og internet via mobilen, samt mobilt bredbånd
Fejlretning i gang
25.03.2020
kl. 15:27
  • Driftsforstyrrelse: Uregelmæssig drift: 2G, 3G og 4G tale og internet via mobilen, samt mobilt bredbånd
  • Status: Fejlretning i gang
  • Senest opdateret: 25.03.2020
    kl. 15:27
Planlagte opdateringer på mobilnetværket
Område Driftsforstyrrelse Status Arbejdet udføres
I og omkring postnummer 2930 Forstyrrelser pga. planlagt arbejde på 2G, 3G og 4G tale og internet via mobilen, samt mobilt bredbånd
Planlagt
25.03.2020 kl.
06:00 - 15:00
  • Driftsforstyrrelse: Forstyrrelser pga. planlagt arbejde på 2G, 3G og 4G tale og internet via mobilen, samt mobilt bredbånd
  • Status: Planlagt
  • Arbejdet udføres: 25.03.2020 kl.
    06:00 - 15:00

Internet og telefoni

Aktuelle driftsforstyrrelser på Internet
Område Driftsforstyrrelse Status Senest opdateret

Der er i øjeblikket ingen problemer med driften.

Planlagte opdateringer på Internet
Område Driftsforstyrrelse Status Arbejdet udføres

Der er i øjeblikket ingen problemer med driften.

Vigtige meddelelser

06-03-2020

Indskrænkning af 2G 900 MHz frekvensbånd

I forbindelse med den seneste frekvensauktion har Telenor fået tildelt de nederste frekvenser i 900 MHz frekvensbåndet, som bruges i 2G netværk – også kendt som E-GSM frekvenserne. I Telenors netværk drejer det sig konkret om frekvenserne: 880-890MHz og 925-935MHz.

Udstyr, der ikke understøtter disse frekvenser vil stoppe med at virke i løbet af første kvartal 2020.

De nye frekvenstilladelser træder i kraft 1. april 2020, og omlægningen sker frem mod denne dato, hvorefter udstyret risikerer ikke længere at virke.

Vi anbefaler, at du kontakter leverandøren af dit udstyr for at finde ud af, om det bliver påvirket af ændringen. Vær opmærksom på, at udstyret kan være indbygget i andre produkter og derfor hænge sammen med fx husalarm, bil-tracking, overvågning, etc.

Hvis du ikke længere har brug for dit udstyr, kan du til enhver tid opsige det tilhørende abonnement (jf. gældende vilkår) ved at ringe til os på telefon 72 100 100.