Brug for hjælp? Ring til os på 72 100 100

Du har to års reklamationsret

Når du handler hos Telenor, har du 2 års reklamationsret. Din reklamationsret gælder fra den dag, du modtager varen.

Reklamationsretten gælder, hvis varen er defekt, når du modtager den, eller hvis den pludselig går i stykker pga. en fabriksfejl. Reklamationsretten dækker ikke, hvis du fx taber din mobil i et glas vand eller den på anden måde bliver fysisk beskadiget.

Er din vare defekt, skal du indlevere den i en af vores butikker. Personalet sender din vare til vores værksted, hvor specialister identificerer defekten og om din reklamationsret gælder. Det er også specialisterne, der afgør om din mobiltelefon eller tablet skal repareres eller byttes.

Send varen retur

Vi betaler fragten, når du sender en vare retur i forbindelse med reklamation. 
Du kan få dækket fragtudgiften på to måder:

  • Send varen retur som ”modtager betaler”. Så refunderer vi dit udlæg
  • Kontakt os, og få tilsendt en pakkelabel. Så betaler vi, når vi modtager varen

Husk altid at vedlægge en kopi af din regning.

Returvarer skal sendes til

Telenor 
Rødbyvej 2  
4930 Maribo 
Att.: Telenors webshop 

Har du spørgsmål, kan du ringe på tlf. 72 12 86 66. 

Din reklamationsret bliver nulstillet 
Kan vi reparere defekten, nulstiller vi din reklamationsret. Så gem kvitteringen fra værkstedet.

Når værkstedet har udbedret skaden, sendes din vare retur til den butik, du indleverede den i.

Find nærmeste butik
Læs mere om reparation

Spørgsmål & Svar

+-
Hvordan kontakter jeg jeres værksted?

Kontakt vores værksted
Telefonnummer: 72 12 86 66
Åbningstider: Mandag – torsdag kl. 08:00-16:00, fredag kl. 08:00-15:30
E-mail: service.maribo@telenor.dk

Følg din reparation her.

+-
Hvilke reklamationsrettigheder har jeg?

e-handelsfondens Forbruger Hotline
Har du spørgsmål til dit køb og reklamationsret kan du ringe til e-handelsfondens Forbruger Hotline på tlf. 44 85 85 90.

e-handelsfondens Forbruger Hotline

+-
Hvis der opstår en tvist?

Tvister
Skulle der opstå en tvist i forbindelse med din reklamation, kan du klage til Forbrugerklagenævnet. Du skal dog først have forsøgt at løse uenigheden med os.

Læs mere om Forbrugerklagenævnet

Hjalp denne side dig?
Tak for din feedback