Du har to års reklamationsret

Når du handler hos Telenor, har du to års reklamationsret. Din reklamationsret gælder fra den dag, du modtager varen.

Reklamationsretten gælder, hvis varen er defekt, når du modtager den, eller hvis den pludselig går i stykker pga. en fabriksfejl. Reklamationsretten dækker ikke, hvis du fx taber din mobil i et glas vand eller den på anden måde bliver fysisk beskadiget.

Er din vare defekt, skal du indlevere den i en af vores butikker. Personalet sender din vare til vores leverandør Care1, som står for vores reparationer.  Her identificerer specialister defekten og om din reklamationsret gælder. Det er også specialisterne, der afgør om din mobiltelefon eller tablet skal repareres eller byttes.

Din reklamationsret bliver nulstillet 
Kan vi reparere defekten, nulstiller vi din reklamationsret. Så gem kvitteringen fra værkstedet.

Når værkstedet har udbedret skaden, sendes din vare retur til den butik, du indleverede den i.

Find nærmeste butik
Læs mere om reparation

Spørgsmål & Svar

Hvordan kontakter jeg jeres værksted?

Det er Care1, der står for alle vores reparationer. 

Du kan ringe til Care1 på 73 30 30 43  
Åbningstider: Mandag – fredag kl. 9-16
Du kan også sende en mail på denne adresse: Telenor.rep@ingrammicro.dk

Hvilke reklamationsrettigheder har jeg?

e-handelsfondens hotline
Har du spørgsmål til dit køb og reklamationsret kan du ringe til e-handelsfondens hotline på tlf. 44 85 85 90.

e-handelsfondens hotline

Hvis der opstår en tvist?

Tvister
Skulle der opstå en tvist i forbindelse med din reklamation, kan du klage til Forbrugerklagenævnet. Du skal dog først have forsøgt at løse uenigheden med os.

Læs mere om Forbrugerklagenævnet

Hjalp denne side dig?
Tak for hjælpen med at gøre siden bedre