Du har to års reklamationsret
Når du handler hos Telenor, har du to års reklamationsret. Din reklamationsret gælder fra den dag, du modtager varen.
Reklamationsretten gælder, hvis varen er defekt, når du modtager den, eller hvis den pludselig går i stykker pga. en fabriksfejl. Reklamationsretten dækker ikke, hvis du fx taber din mobil i et glas vand eller den på anden måde bliver fysisk beskadiget.
Er din vare defekt, skal du indlevere den i en af vores butikker. Personalet sender din vare til vores leverandør Care1, som står for vores reparationer. Her identificerer specialister defekten og om din reklamationsret gælder. Det er også specialisterne, der afgør om din mobiltelefon eller tablet skal repareres eller byttes.
2 års reklamationsret
Der ydes 2 års reklamationsret på udførte reparationer, og ved omlevering nulstiller vi din reklamationsret. Så gem kvitteringen fra værkstedet.
Når værkstedet har udbedret skaden, sendes din vare retur til den butik, du indleverede den i.
Spørgsmål & Svar
Det er Care1, der står for alle vores reparationer.
Du kan ringe til Care1 på 74 63 10 18
Åbningstider: Mandag – fredag kl. 10-12 og 13-15
Du kan også sende en mail på denne adresse: info@care1.dk
e-handelsfondens hotline
Har du spørgsmål til dit køb og reklamationsret kan du ringe til e-handelsfondens hotline på tlf. 44 85 85 90.
Tvister
Skulle der opstå en tvist i forbindelse med din reklamation, kan du klage til Forbrugerklagenævnet. Du skal dog først have forsøgt at løse uenigheden med os.