Du har to års reklamationsret

Når du handler hos Telenor, har du to års reklamationsret. Din reklamationsret gælder fra den dag, du modtager varen.

Reklamationsretten gælder, hvis varen er defekt, når du modtager den, eller hvis den pludselig går i stykker pga. en fabriksfejl. Reklamationsretten dækker ikke, hvis du fx taber din mobil i et glas vand eller den på anden måde bliver fysisk beskadiget.

Er din vare defekt, skal du indlevere den i en af vores butikker. Personalet sender din vare til vores leverandør Care1, som står for vores reparationer.  Her identificerer specialister defekten og om din reklamationsret gælder. Det er også specialisterne, der afgør om din mobiltelefon eller tablet skal repareres eller byttes.

2 års reklamationsret 

Der ydes 2 års reklamationsret på udførte reparationer, og ved omlevering nulstiller vi din reklamationsret. Så gem kvitteringen fra værkstedet.

Når værkstedet har udbedret skaden, sendes din vare retur til den butik, du indleverede den i.

Find nærmeste butik
Læs mere om reparation

Spørgsmål & Svar

Det er Care1, der står for alle vores reparationer. 

Du kan ringe til Care1 på 74 63 10 18  
Åbningstider: Mandag – fredag kl. 10-12 og 13-15
Du kan også sende en mail på denne adresse: info@care1.dk

e-handelsfondens hotline
Har du spørgsmål til dit køb og reklamationsret kan du ringe til e-handelsfondens hotline på tlf. 44 85 85 90.

e-handelsfondens hotline

Tvister
Skulle der opstå en tvist i forbindelse med din reklamation, kan du klage til Forbrugerklagenævnet. Du skal dog først have forsøgt at løse uenigheden med os.

Læs mere om Forbrugerklagenævnet

Har du stadig spørgsmål?

Hvis du er i tvivl om noget, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice - Vi er klar mandag til lørdag 7-23.