Brug for hjælp? Ring til os på 72 100 100

Andre priser og gebyrer på din regning

Ekstra priser og gebyrer kan blive tilføjet din regning, hvis du fx har fået nyt simkort, glemt en regning eller din mobil har været spærret.

Er der fejl i din regning eller gebyrer, kan du ringe til Kundeservice døgnet rundt på 72 100 100.

+-
Generelle gebyrer
Generelle gebyrer  
Modtagelse og betaling af regning via Betalingsservice 9,75 kr.*
Modtagelse af regning på papir 49,00 kr.**
Rykkergebyr 100,00 kr.
Videregivelse til inkasso Se info***

*Det kan tage op til 4-8 uger inden BS-aftalen er oppe at køre.

**Den første regning du modtager fra Telenor er altid gratis uanset hvilken betalingsmetode du vælger. Herefter koster det 49 kr at modtage en regning på papir.

***Hvis du har modtaget din anden rykker uden at betale din regning, giver vi sagen videre til vores inkassobureau. Inkassobureauet vil i den forbindelse fakturere dig et gebyr.

+-
Gebyrer for Mobil og Mobil Bredbånd
Gebyrer for Mobil  
Fremsendelse af første regningsspecifikation (detaljeret forbrug) 0 kr.
Fast fremsendelse af regningsspecifikation 0 kr.
Fremsendelse af regnings- eller specifikationskopi 39 kr.
Fast fremsendelse af regningskopi 40 kr.
Genåbningsgebyr efter midlertidig lukning 200 kr.
Genoprettelsesgebyr efter total lukning 350 kr.
Genudsendelse af simkort 99 kr.
Ændring af telefonnummer 99 kr.

 

Korttype Gebyr
Dankort 0 kr.
Visa-Dankort 0 kr.
Visa 0,8%* / 1%**
Mastercard 0,8%* / 1%**
Diners Club 1%* / 3%**
JCB 1%
Visa Electron 0,55%
Maestro 0,55%* / 1%**

*Udstedt i Danmark 
**Udstedt i udlandet

+-
Gebyrer og priser for Bredbånd og Telefoni
Gebyrer for Bredbånd og Telefoni  
Fremsendelse af regnings- eller specifikationskopi 49 kr.
Ændring af hastighed 0 kr.
Administrationsgebyr for ombytning af udstyr 0 kr.
Forsendelsesgebyr 99 kr.
Betaling for bortkommen standardrouter 669 kr.
Betaling for bortkommen splitter 200 kr.
Rykkergebyr for ikke-returneret udstyr 100 kr.
Genåbningsgebyr efter midlertidig lukning  (pga. manglende betaling) 75 kr.
Hvileabonnement - bredbånd 49 kr.
Generelle priser  
Flytning, Bredbånd 99 kr.
Teknikerbesøg (ifm. flytning) 695 kr.
Installationsgebyr for teknikerbesøg (hvis du er ny kunde) 695 kr.
Fremrykning af teknikerbesøg (Dag til dag levering)* 2.500 kr.
Forgæves teknikerbesøg (du er ikke hjemme, når teknikeren kommer) 695 kr.
Særlig placering af stik 995 kr.

*Hurtig levering af din bestilling: som regel leverer vi inden for en-to arbejdsdage fra du bestiller Dag til dag levering.

+-
Priser for ydelser, Telefoni
Priser for Telefoni  
Overførsel af eksisterende telefonnummer 0 kr.
Ændring af telefonnummer 475 kr.
Betaling for bortkommen router til telefoni 699 kr.
Guldnummer (let genkendeligt telefonnummer) 299 kr.
+-
Priser for ydelser, Fastnet
Priser for Fastnet
Oprettelse/Installation
Nyoprettelse, ekskl. stik og teknikerbesøg 950 kr.
Teknikerbesøg* 695 kr.
Stik 200 kr.
Ekstra stik 325 kr.
Multistik 525 kr.
Regningsarbejde pr. påbegyndt kvarter (fx hvis du skal have sat et ekstra stik op) 151 kr.
Forgæves teknikerbesøg (teknikeren fandt ingen hjemme) 695 kr.
Ændringer/Tilføjelser
Flytning (dvs. du skifter adresse) 495 kr.
Nummerændring 475 kr.
Oprettelse af hvilende abonnement 75 kr.
Hvilende abonnement pr. måned 50 kr.
Nummerbestemt ringning pr. måned 15 kr.
Fejlretning
Teknikerbesøg* 695 kr.
Forgæves teknikerbesøg 695 kr.
Uberettiget fejlretning (teknikeren skal udbedre en fejl, du selv er skyld i) 921,25 kr.
Straksservice, dag** 1500 kr.
Straksservice, nat*** 2000 kr.
Opsigelse
Henvisning - De første 3 måneder (ringer man til det opsagte nummer, oplyser vi, at det ikke findes) 0 kr.
Henvisning - 1 måned ekstra 312,50 kr.
Henvisning - 3 måneder ekstra 750 kr.

Alle priser er inkl. moms. 

* Teknikerbesøg finder sted i tidsrummet mandag til fredag kl. 7.30-16.00 
** Straksservice, dag faktureres såfremt servicen benyttes fra mandag til fredag kl. 8.00-16.00 
*** Straksservice, nat faktureres såfremt servicen benyttes på tidspunkter der ligger ud over dem angivet for Straksservice,dag.

Hjalp denne side dig?
Tak for din feedback