For sen betaling

Hvis din regning ikke bliver betalt inden for betalingsfristen, sender vi en rykker med et rykkergebyr på 100 kr.

 

Spærring og genåbning af telefon

Udebliver din betaling efter første rykker, spærrer vi din telefon. Det koster 200 kr. at få genåbnet telefonen, og dette sker automatisk, når regningen betales.

Er du uenig i en rykker, som du har modtaget?  Så skriv til rykkerindsigelse@telenor.dk
 

Inkasso

Hvis vi ikke modtager betaling for din regning, efter vi har sendt dig anden rykker med rykkergebyr på 100 kr., videregiver vi dit udestående til inkasso. Når du er videregivet til inkasso, kan Telenor ikke længere hjælpe dig med information om dit abonnement, her skal du kontakte inkassofirmaet. Svarer du ikke på henvendelser fra inkasso, risikerer du at blive registreret i RKI Kreditinformation A/S.

 

Tilmeld dig betalingsservice

Du kan undgå for sen betaling ved at tilmelde din regning til automatisk betaling. Så kører betalingen helt af sig selv.
Tilmeld automatisk betaling.

Vær opmærksom på, at der går op til 6 dage fra tilmelding til Betalingsservice til det træder i kraft. Får du en regning efter du har tilmeldt dig Betalingsservice, men inden det er trådt i kraft, skal regningen betales manuelt via Mit Telenor.

Prøv vores nye Mit Telenor app

- det bliver ikke mere enkelt

Prøv vores nye
Mit Telenor app

- det bliver ikke mere enkelt

Hjalp denne side dig?
Tak for hjælpen med at gøre siden bedre