Brug for hjælp? Ring til os på 72 100 100

Levering af Bredbånd og Telefoni købt på telenor.dk

Du vil kort tid efter din bestilling modtage et brev med alle detaljer om dit bredbåndsabonnement, leveringsadresse, brugernavn, online-dato og hvilken router, vi sender til dig. Brevet er din ordrebekræftelse.

Du vil modtage din nye router med posten senest dagen før din online-dato. Den nye router er inkluderet i dit bredbåndsabonnement og koster 0 kr.

1. Få status på din ordre
Du kan altid ringe til Kundeservice og få en status på din ordre. Ring døgnet rundt på 72 100 100.

2. Hvornår er du online
Din bredbåndsforbindelse bliver aktiveret senest kl. 17 på din online-dato.

3. Bestil ny teknikertid
I ganske få tilfælde kræver din bestilling et teknikerbesøg. Er det tilfældet giver vi dig besked så hurtigt som muligt efter vi har behandlet din ordre.

Har du brug for at ændre dato eller tidspunkt for teknikerbesøget, skal du ringe til Kundeservice på 72 100 100.

Hjalp denne side dig?
Tak for din feedback