Brug for hjælp? Ring til os på 72 120 000

Vil du skifte mobilabonnement?

I kan frit skifte til andre Telenor-abonnementer, når den 12 mdrs. abonnementsperioden er slut.

Er I stadig inden for abonnementsperioden, kan I frit skifte til abonnementer, som er dyrere end jeres nuværende abonnement.

Skifter man abonnementet inden for abonnementsperioden, følger abonnementsperioden altid det oprindelige abonnement.

Det betyder, at hvis der fx er 3 måneder tilbage af abonnementsperioden på det oprindelige abonnement, er der også 3 måneders abonnementsperiode tilbage på det nye abonnement.

Om at skifte aftale i aftaleperioden

Er aftalen stadig inden for aftaleperioden, afhænger det af aftalens vilkår, om I har mulighed for at skifte aftale.

Om abonnementer efter abonnementsperioden

Efter abonnementsperioden, fx 12 måneder, kan I frit skifte til Telenors andre abonnementer, uden at en ny abonnementsperiode starter.

Spørgsmål og svar

+-
Har I Business-abonnementer?

Skift abonnement på Business-abonnementer i abonnementsperioden

Løber abonnementsperioden stadig, kan abonnementerne skiftes til:

  • Business abonnementer med større abonnementsafgift
  • Andre Telenorabonnementer med samme eller større abonnementsafgift

Abonnementsperioden på alle Telenors erhvervsabonnementer er 12 måneder. Skiftes abonnementet indenfor abonnementsperioden, følger abonnementsperioden altid det oprindelige abonnement.

Det betyder, at bliver fx et Business Flex abonnement skiftet til et Business All Inclusive abonnement, vil den resterende aftaleperiode på Business Flex følge med over på Business All Inclusive.

Skift Business-abonnementer efter abonnementsperioden

Efter abonnementsperioden på 12 måneder, kan du frit skifte til Telenors andre abonnementer, uden at en ny abonnementsperiode starter.

Hjalp denne side dig?
Tak for din feedback