Brug for hjælp? Ring til os på 72 120 000

Flyt dit mobilnummer til Telenor

Vi kan flytte dit danske mobilnummer til Telenor i løbet af 5-7 dage, uanset hvilket teleselskab du flytter fra.

Er du i binding eller i opsigelsesperiode, vil du blive opkrævet abonnement hos både dit nuværende selskab og hos Telenor.

OBS. Når du ønsker at beholde dit mobiltelefonnummer, er det vigtigt, at du IKKE opsiger dit nummer hos din nuværende udbyder. Opsiger du dit nummer, mister du råderetten til nummeret, og vi kan ikke flytte det. Derfor, vælg Behold nummer, når du vælger nyt abonnement – så klarer vi alt det praktiske.

Er du en større virksomhed og ønsker at flytte flere numre på samme tid, beder vi dig kontakte vores Kundeservice på 72 120 000.

Hvordan flytter du dit nummer?

Er du en mindre eller en enkeltmandsvirksomhed, bestiller du nummerflytning, når du vælger nyt abonnement på vores abonnementsside. Vælg Behold nummer og vi sørger for, at dit nummer bliver flyttet.
Vær opmærksom på, at der kan være en oprettelsesafgift i forbindelse med dit nye abonnement.

Når du har bestilt en nummerflytning, modtager du:

  • Brev med dato for, hvornår dit nummer bliver flyttet og er aktivt hos Telenor.
  • Nyt simkort. Sæt det i din mobiltelefon på flyttedatoen. Simkortet passer til alle mobiler.

Er din mobil låst eller blokkeret pga. bindingsperiode hos dit tidligere teleselskab, kan du kontakte dit tidligere teleselskab og få oplyst din sim-lock-kode.

Hjalp denne side dig?
Tak for din feedback