Brug for hjælp? Ring til os på 72 120 000

Sådan bruger du Omstilling

Omstilling giver dig mulighed for at omstille et telefonopkald til en tredje person. Hvis du ønsker at bestille Omstilling, så ring til Kundeservice på 72 120 000.

Eksempel på Omstilling:

  • A ringer til B (dig)
  • B stiller videre til C
  • C og A taler nu sammen

Er omstillingen inden for samme Lokalnummerplan, koster det ikke noget at foretage omstillingen. Ellers betaler A for opkaldet til dig (B) – og du betaler for de minutter A og C taler sammen. Vælger C at omstille til en fjerde person, betaler du fortsat.

Der er ingen oprettelsesafgift eller abonnementsafgift på Omstilling.

Omstil opkald - sådan gør du

  1. Tryk på grønt rør
    Samtalen bliver sat på hold med ventetone
  2. Ring modtageren op
    Indtast telefonnummer.
    Tryk på grønt rør.
    Samtale et vises stadig i displayet - typisk som et "sløret" felt.
  3. Omstilling af opkald
    Tast 4.
    Tryk på grønt rør.
    Samtale et stilles igennem til samtale to, og egen telefon afbryder.
  4. Afslut opkald to og genoptag opkald et
    Tryk på rødt rør.
    Samtale to afsluttes, og samtale et genoptages automatisk. (Tryk på grønt rør, hvis det ikke sker).
  5. Skift imellem to aktive opkald
    Tryk på grønt rør.
    Samtale et genoptages, og samtale to bliver sat på hold med ventetone.
    Du kan skifte kontinuerligt mellem opkaldende ved at trykke på grønt rør.

Spørgsmål og svar

+-
Gør din iPhone klar til Omstilling
  1. Under Kontakter vælg "Tilføj person"
  2. Navngiv kontakt "Omstilling"
  3. Ud for "Mobilnummer" skriver du tallet "4"

Omstil et opkald på iPhone

Når du modtager et opkald du ønsker at omstille, gør du:

  1. Vælg "Tilføj person"
  2. Vælg person fra "Kontakter" eller indtast nummer
  3. Når 3. personen har besvaret opkaldet og du er klar til at omstille vælges på "Kontakter"
  4. Vælg kontakten "Omstilling" fra "Kontakter"
  5. Samtalen vil nu automatisk blive overført til de 2 andre brugere, og du vil blive koblet fra
+-
Hvor langt opsigelsesvarsel er der på Omstilling?

Der er 30 dages skriftligt opsigelsesvarsel på Omstilling.

Kontakt Kundeservice, hvis du ønsker at opsige. 

+-
Hvordan fungerer taksering på Omstilling?

Der er ingen oprettelsesafgift eller abonnementsafgift på Omstilling.

Eksempel på opkald:

"A" ringer til "B". "B" ringer til "C" og omstiller kaldet, således at "A" og "C" taler sammen. I dette tilfælde betaler "A" for opkaldet til "B", og "B" betaler for opkaldet til "C", så længe "A" taler med "C".

 

Vær opmærksom på, at den som omstiller ikke har kontrol over længden af de to andres samtale og dermed prisen.

 

Hvis "C" efterfølgende foretager en omstilling til "D", vil "B" stadig betale for samtalen mellem "A" og "C". Der er derfor en risiko for, at "B" kan få en uventet stor regning.

 

Såfremt "B" og "C" er inden for samme Lokalnummerplan er omstillingen gratis.

Hjalp denne side dig?
Tak for din feedback