Sådan bruger du Omstilling

RenMobil App Premium eller CM App er en forudsætning for at kunne foretage omstilling af et modtaget opkald. For at kunne anvende denne app er det ligeledes en forudsætning, at telefonen har en aktiv dataforbindelse, men det er underordnet om denne er 3G, 4G eller WiFi.

Eksempel på Omstilling:

  • A ringer til B (dig)
  • B stiller videre til C
  • C og A taler nu sammen

Omstillingen koster ikke noget. Taksering af kaldet afregnes med A, uanset hvem der tales med.

Der er ingen oprettelsesafgift eller abonnementsafgift på Omstilling.

 

Omstil opkald - sådan gør du

1. Skift til RenMobil App, mens du har et igangværende opkald

2. Vælg en af kontakterne, som er tilgængelig i RenMobil App (Firmakontakter, Favoritter eller Private)

3. Tag stilling til om du skal tale men din kontakt/kollega før omstilling (præsenteret eller kold omstilling)
Hvis du vælger at tale med kontakten inden omstilling sættes det igangværende opkald på hold, og det er efterfølgende muligt at skifte mellem de igangværende opkald

4. Tryk på Gennemfør omstilling

Hjalp denne side dig?

Tak for din feedback

Spørgsmål og svar

  1. Under Kontakter vælg "Tilføj person"
  2. Navngiv kontakt "Omstilling"
  3. Ud for "Mobilnummer" skriver du tallet "4"

Omstilling virker ikke hvis telefonen benytter 4G Tale (også kaldet VoLTE) eller Wifi Opkald.


Slå Wifi Opkald fra i menuen Indstillinger > Mobilnetværk > Wi-Fi-opkald
Slå 4G Tale fra i menuen Indstillinger > Mobilnetværk > Indstillinger til data > Tale og data > Vælg 4G, VoLTE fra


Omstil et opkald på iPhone

Når du modtager et opkald du ønsker at omstille, gør du:

  1. Vælg "Tilføj person"
  2. Vælg person fra "Kontakter" eller indtast nummer
  3. Når 3. personen har besvaret opkaldet og du er klar til at omstille vælges på "Kontakter"
  4. Vælg kontakten "Omstilling" fra "Kontakter"
  5. Samtalen vil nu automatisk blive overført til de 2 andre brugere, og du vil blive koblet fra

Der er 30 dages skriftligt opsigelsesvarsel på Omstilling sammen med Ren Mobil app Premium.

Kontakt Kundeservice, hvis du ønsker at opsige. 

Har du stadig spørgsmål?

Hvis du er i tvivl om noget, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice - Vi er klar mandag til lørdag 7-23.