Service Level Agreement
Almindelig service på din virksomheds mobiltelefoni er en naturlig del af dit abonnement hos Telenor. Men har din virksomhed også brug for et højt serviceniveau uden for almindelig arbejdstid, så kan Service Level Agreement være den rigtige løsning.
Det får du med en Service Level Agreement:
- Sikkerhed og dokumentation for din mobiltelefoni-service
- Udvidede muligheder for fejlmelding
- Hurtigere igangsætning af fejlretning
- Det særlige serviceniveau, din virksomhed har brug for
- Fast pris hver måned
Du kan have brug for Service Level Agreement hvis din virksomhed fx:
- Går fra fastnet til mobiltelefoni
- Er afhængig af telefonordrer
- Yder service døgnet rundt
- Samarbejder og handler internationalt
Vigtigt at vide
Det er virksomhedens telefoniansvarlige, der skal fejlmelde på virksomhedens Service Level Agreement.
SLA-aftalen omfatter fejlmeldinger om:
- Generelle problemer med virksomhedens mobiltelefoner
- Dækningsproblemer
- RenMobil produkter, fx. Multiplan
- Kald fra virksomhedens SLA-zoner – ikke kald uden for disse zoner
Hør mere om SLA og bestil på 72 120 000
Hjalp denne side dig?
Vi er glade for, at denne artikel var til hjælp.
Tak for din feedback.