Service Level Agreement

Almindelig service på din virksomheds mobiltelefoni er en naturlig del af dit abonnement hos Telenor. Men har din virksomhed også brug for et højt serviceniveau uden for almindelig arbejdstid, så kan Service Level Agreement være den rigtige løsning.

Det får du med en Service Level Agreement:

  • Sikkerhed og dokumentation for din mobiltelefoni-service
  • Udvidede muligheder for fejlmelding
  • Hurtigere igangsætning af fejlretning
  • Det særlige serviceniveau, din virksomhed har brug for
  • Fast pris hver måned

Du kan have brug for Service Level Agreement hvis din virksomhed fx:

  • Går fra fastnet til mobiltelefoni
  • Er afhængig af telefonordrer
  • Yder service døgnet rundt
  • Samarbejder og handler internationalt

Vigtigt at vide

Det er virksomhedens telefoniansvarlige, der skal fejlmelde på virksomhedens Service Level Agreement.

SLA-aftalen omfatter fejlmeldinger om:

  • Generelle problemer med virksomhedens mobiltelefoner
  • Dækningsproblemer
  • RenMobil produkter, fx. Multiplan
  • Kald fra virksomhedens SLA-zoner – ikke kald uden for disse zoner

Hør mere om SLA og bestil på 72 120 000

Hjalp denne side dig?

Tak, fordi du giver os besked om det.

Vi vil sætte stor pris på, hvis du vil fortælle os hvorfor, artiklen ikke hjalp dig.

Tak for din feedback.

Spørgsmål og svar