Brug for hjælp? Ring til os på 72 100 100

Opsig dit abonnement

Ring til Kundeservice på 72 100 100, hvis du ønsker at opsige dit abonnement. Vi har altid åbent.

Din binding- og opsigelsesperiode

Købte du en ny mobil samtidig med dit mobilabonnement, kan du sige dit abonnement op, når du er ude af din bindingsperiode på 6 måneder. Er du ude af din bindingsperiode kan du når som helst sige dit mobilabonnement op.

Din opsigelsesperiode er 30 dage.

Har du FRI+ Familie er din bindingsperiode 6 måneder, uanset om du kun har købt abonnement eller købt en mobil sammen med dit familieabonnement.

Din sidste regning

Når du opsiger dit abonnement, regulerer vi selvfølgelig din regning, så du kun betaler for dagene frem til din opsigelses træder i kraft.

Har du i din opsigelsesperiode haft forbrug ud over dit abonnement, vil du modtage en allersidste regning fra os. Du kan fx have sendt sms til udlandet eller ringet til udlandet.

Afmeld Betalingsservice, når den sidste regning er betalt

Har du tilmeldt dit mobilabonnement Betalingsservice, anbefaler vi, at du først opsiger Betalingsservice-aftalen, når du har betalt din sidste regning. Opsiger du aftalen inden, vil du modtage regningen med posten, og det koster 49 kr. i regningsgebyr.

Hjalp denne side dig?
Tak for din feedback