Other subjects
Hvordan aktiverer jeg mit nye simkort?
Når du bliver kunde hos Telenor eller skifter til et nyt abonnement, modtager du et plastikkort, der indeholder tre størrelser af simkort: almindeligt, micro og nano. Før du trykker simkortet ud, bør du undersøge, hvilken størrelse, der passer til din mobil. Langt de fleste nyere mobiler bruger nano, men dobbelttjek for at være sikker, for den forkerte størrelse kan ødelægge mobilen.
Når du har fundet den rigtige type af simkort, kan du forsigtigt trykke det ud af plastikkortet, sætte det i din mobil og tænde den. Se her, hvordan du aktiverer simkortet:
Hvis du allerede er kunde
Er du allerede kunde hos Telenor og har modtaget et nyt simkort, virker det med det samme. Virker det ikke, kan det skyldes, at vores system endnu ikke har registreret dit nye simkort. I det tilfælde skal du ringe til vores kundeservice på 72 100 100, så hjælper vi dig med at aktivere det.
Hvis du er ny kunde hos Telenor
Er du ny kunde hos Telenor, så følg disse trin for at aktivere dit nye simkort:
- Tryk simkortet forsigtigt ud, sæt det i din mobil og tænd den
- Indtast PUK-koden, som findes på forsiden af simkortet
- Vælg din personlige pinkode og bekræft den
- Ring til 60 500 000 for at aktivere din telefonsvarer
Velkommen som ny kunde hos Telenor!
Hjalp denne side dig?
Vi er glade for, at denne artikel var til hjælp.
Tak for din feedback.