Forbrugskontrol

Forbrugskontrol holder styr på alt det, der kommer ud over dit månedlige abonnement. Altså de beløb der bliver lagt til din abonnementspris, når du fx ringer til udlandet eller handler på nettet og betaler med en sms.

Du tilmelder Forbrugskontrol på  Mit Telenor eller i  Mit Telenor App.

Vælg selv dit maksimum

Det er helt op til dig, hvor meget du vil have mulighed for at bruge ekstra om måneden. Bemærk, at forbrugskontrol skal være på minimum 50 kr. udover det inkluderede forbrug. Det er derfor ikke muligt at lave en forbrugskontrol, der spærrer, så snart det inkluderede forbrug er opbrugt.

Når du har brugt 80% af dit maksbeløb, sender vi dig en sms. Og overskrider du dit maksimum, bliver din mobil automatisk spærret inden for 24 timer.

Ønsker du at ændre dit maksbeløb, kan du gøre dette via  Mit Telenor eller i  Mit Telenor App. 

Selvom din mobil er spærret, kan du:

  • Modtage opkald
  • Ringe til 112
  • Ringe til 80 29 50 50 og få oplyst din saldo
Hvad gør jeg, hvis min mobil bliver spærret?

Er din mobil blevet spærret på grund af forbrugskontrol, kan du ringe til os og få den åbnet igen. Når den nye regningsperiode starter, vender dit maksbeløb tilbage til det oprindelige.

Ønsker du at hæve dit maksbeløb, kan du gøre dette via  Mit Telenor eller i  Mit Telenor App

Forbrugskontrol i udlandet

Når du rejser udenfor Danmarks grænser, har du automatisk forbrugskontrol i udlandet og et dataloft. Det kalder vi for Surfkontrol. Du kan læse meget mere om Surfkontrol her.

Hjalp denne side dig?

Tak, fordi du giver os besked om det.

Vi vil sætte stor pris på, hvis du vil fortælle os hvorfor, artiklen ikke hjalp dig.

Tak for din feedback.

Har du stadig spørgsmål?

Hvis du er i tvivl om noget, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice

- Vi er klar mandag til fredag 8-20.