Mobilforsikring

Mobilforsikring dækker alle små og store uheld – og du modtager erstatningsmobil allerede dagen efter

For at give dig den bedst mulige hjælp har vi indgået et samarbejde med SquareTrade, der er en af verdens førende virksomheder inden for mobilforsikringer.

Du kan få Mobilforsikring til alle smartphones du køber enten på telenor.dk eller i din Lokale Telenor-butik.

Fik du ikke lagt en Mobilforsikring i kurven, da du købte ny smartphone på telenor.dk, kan du købe Mobilforsikring i din lokale Telenor-butik eller i Mit Telenor. Det er kun telefoner købt med abonnement efter 27.04.2020, der kan købe Mobilforsikring via Mit Telenor.

Sådan dækker Mobilforsikring

Udover hverdagens uheld, dækker Mobilforsikring også mekaniske og elektroniske fejl, som opstår ved normalt brug, når reklamationsretten er udløbet. Forsætlig skade, bortkomst og tyveri er ikke dækket. Forsikringen dækker 2 skader inden for en periode på 12 måneder.

  • Ødelagt skærm
  • Væskeskade
  • Højttaler- og lydfejl
  • Opladningsfejl
  • Fejl i touchscreen
  • WiFi-fejl

Mobilforsikring dækker din smartphone i hele verden

Vi leverer allerede dagen efter inden for Europa, så du får din smartphone direkte til solsengen i Italien eller dit hotelværelse i London - medmindre du er på en ikke-brofast ø eller i en ensom alpehytte, for så tager leveringer typisk en dag ekstra. Går din telefon i stykker andre steder i verden, er den naturligvis stadig dækket, men levering er dog begrænset til Europa.

Anmeld din skade nemt og hurtigt til SquareTrade. Udfyld formularen her

Når du tegner Mobilforsikring hos Telenor, er det SquareTrade, der varetager din skadesanmeldelse fra start til slut. Derfor skal du kontakte SquareTrade, når du har fået en skade på din smartphone og ønsker at anmelde den.

  • Anmelder du skaden inden kl. 19.00 dansk tid, modtager du en erstatningsmobil dagen efter. Anmelder du skaden fredag efter 19.00 eller i weekenden, vil erstatningsmobilen blive leveret den efterfølgende tirsdag.
  • Når skaden er godkendt og du har betalt din selvrisiko til SquareTrade, vil de løbende sende dig e-mails med praktiske detaljer og opdateringer om det videre forløb og levering af erstatningsmobil.
  • Din skadesanmeldelse går hurtigere, når du har købskvittering, serie- eller IMEI-nummer klar, når du ringer. 
  • Du modtager en erstatningsmobil og sender den beskadigede smartphone retur. 

    Når chaufføren kommer og afleverer din nye mobil eller tablet, afleverer du blot den ødelagte til ham. Så sørger han for resten.

Åbningstider hos SquareTrade

Anmeld skade online, tryk her
SquareTrade kundeservice, tryk her

Husk at sende den beskadigede smartphone retur

Senest 7 dage efter, at du modtager din erstatningsmobil, skal du sende den beskadigede smartphone retur. Sender du ikke smartphonen retur, vil du blive opkrævet op til 3.000 kr. på det kort, du har anvendt til at betale selvrisikoen. Prisen kan variere fra smartphone til smartphone.

En erstatningsmobil er fabriksrenoveret og som ny

En erstatningsmobil er en smartphone magen til den, som har fået en skade. Den fremstår fuldstændig som ny, men vil typisk indeholde genanvendte komponenter. Skulle det ske at vi ikke har din model liggende på vores lager, vil du få tilbudt en anden model med tilsvarende funktioner. Alle erstatningsmobiler leveres selvfølgelig med 24 måneders reklamationsret

Priser på Mobilforsikring og selvrisiko

Mobilforsikring koster pr. 27/4/2020 69 kr./md. uanset mobilens pris. Din selvrisiko er afhængig af kontantprisen på din smartphone uden eventuelle rabatter.

Mobilpris ‹ 2.999 kr. 3.000 - 6.999 kr. › 7.000 kr.
Selvrisiko erstatningsmobil  299 kr. 599 kr. 999 kr.
Selvrisiko reparation  149 kr. 299 kr. 499 kr.


Se forsikringsvilkår

Hjalp denne side dig?

Tak for hjælpen med at gøre siden bedre