Hvordan opsiger jeg mit mobilabonnement?

Vi er kede af, at du overvejer at opsige dit mobilabonnement hos os. Har du husket alt dét, der gør dit Telenor-abonnement til noget helt specielt? Med i dit abonnement har du nemlig både NetSikker og SikkerSurf inkluderet, der gør dit online-liv meget tryggere.

Ønsker du alligevel at opsige dit mobilabonnement, er den nemmeste måde at ringe til os på 72 100 100, så hjælper vi dig på få minutter. Alternativt kan du henvende dig i din nærmeste Telenor-butik eller skrive til os her.

Din bindings- og opsigelsesperiode

Er du i binding, kan du opsige dit abonnement, når du er ude af din bindingsperiode. Du har 30 dages opsigelse på dit mobilabonnement. Det vil sige, at dit abonnement er aktivt i 30 dage efter, at du har opsagt abonnementet.

Din sidste regning

Da mobilabonnementer er forudbetalt, vil du i første omgang blive opkrævet for den fulde regningsperiode, uanset hvornår abonnementet ophører hos Telenor. Derefter vil du modtage din sidste regning fra Telenor, hvor du vil blive tilbagebetalt det beløb, du har betalt for meget. Hvis du har haft ekstra forbrug de sidste dage inden abonnementet lukkede hos Telenor, vil du også blive opkrævet for det her. Det hele sker helt automatisk, så vi er sikre på, at du ikke kommer til at betale for meget.

  • Afmeld Betalingsservice, efter den sidste regning er betalt
    Har du tilmeldt din regning til Betalingsservice, anbefaler vi, at du først opsiger Betalingsservice-aftalen, når du har betalt din sidste regning. Opsiger du aftalen inden, vil du modtage regningen med posten, og det koster 49 kr. i regningsgebyr.

Bliv hos Telenor, men skift abonnement

Overvejer du at opsige dit abonnement, fordi det ikke opfylder dine behov? På Mit Telenor kan du tilpasse eller skifte dit abonnement. Nemt, hurtigt og enkelt. Læs mere om skift af abonnement.

Husk, at du som kunde hos Telenor får en masse ekstra med i dit mobilabonnement:

  • Brug trygt din mobil, når du er i udlandet
  • NetSikker inkluderet - hjælp ved digitale krænkelser og online-svindel
  • Netværk i verdensklasse - 5G inkluderet

Få rabat på familiens abonnementer

Der er også gode penge at spare, hvis I er flere i husstanden, der har brug for et mobilabonnement. Hvis du samler to eller flere mobilabonnementer hos os, sparer du 50,-/md. for hvert ekstra mobilabonnement, du ejer udover dit primære mobilabonnement. Læs mere om Samlerabat.