Kontakt Telenor
Betaling til tredjepart
Betaling til tredjepart
Spørgsmål til tredjepartsbetaling
Har du i din sidste regningsperiode handlet og betalt med mobilen, har du foretaget betaling til 3. part. Det står på din regning under "Betaling med mobilen". Læs mere om betaling med mobilen.
Vi har sat forbrugsmax på dit abonnement, så du lettere kan holde øje med dit forbrug af indholdstjenester som fx spil, parkering, busbilletter og donationer. Læs mere om forbrugsmax.
Forbrugskontrol holder styr på alt det, der kommer ud over dit månedlige abonnement. Altså de beløb der bliver lagt til din abonnementspris, når du fx ringer til udlandet eller handler på nettet og betaler med en sms. Læs mere om forbrugskontrol.
Ring til os
- Har spørgsmål til din regning
- Vil klage over din regning
Åbent mandag til lørdag 7-23. Lukket søn- og helligdage.
72 100 100 72 100 100