Andre emner
Betaling hos Telenor
Når du køber et abonnement, hardware eller et af vores tillægsprodukter, kan du
vælge at betale med MobilePay eller automatisk kortbetaling. Begge løsninger er gebyrfri.
Betal med MobilePay
Når du betaler med MobilePay, bliver dine regninger automatisk betalt med det betalingskort eller den bankkonto, som du har tilknyttet i MobilePay.
Ønsker du fx, at beløbet bliver trukket fra din budgetkonto, skal du vælge den, når du opretter betalingsmetoden. Du kan nemt tilføje et nyt kort eller en ny konto, når du opretter betaling med MobilePay.
Betaler du med MobilePay, bliver beløbet trukket d. 1. hver måned.
Betal med automatisk kortbetaling
Vælger du at betale dine regninger med automatisk kortbetaling, bliver beløbet trukket fra dit betalingskort hver måned. Ønsker du fx, at beløbet bliver trukket fra din budgetkonto, skal du altså have et betalingskort tilknyttet den konto. Har du ikke allerede det, skal du kontakte din bank for at få den løsning.
Ved automatisk kortbetaling skal du være opmærksom på, at din betaling bliver trukket d. 26. hver måned.
Vi tilbyder ikke længere Betalingsservice, som mulighed for at betale dine regninger. Du kan læse mere om hvorfor her
Hvornår trækkes min betaling?
Betaler du med MobilePay trækker vi din betaling den 1. hver måned. Falder den 1. på en lørdag, søndag eller helligdag trækkes betalingen på den førstkommende hverdag.
Betaler du med automatisk kortbetaling trækker vi din betaling d.26. hver måned. Falder den 26. på en lørdag, søndag eller helligdag trækkes betalingen på den førstkommende hverdag.
Kan jeg tilmelde min betaling PBS?
Nej, vi tilbyder ikke betaling via Betalingsservice. Hos Telenor betaler du dine regninger med enten automatisk kortbetaling eller MobilePay. Begge løsninger er gebyrfri.
Betaler du i dag dine regninger via Betalingsservice, skal du være opmærksom på, at det fra oktober 2025 ikke længere er en mulighed. Du skal derfor skifte senest i slutningen af november måned. Vi har gjort det nemt for dig. Følg blot dette guide for at oprette betaling med MobilePay eller automatisk kortbetaling.
Når du skifter, skal du være opmærksom på, at MobilePay trækker dine betalinger d. 1. hver måned, og med automatisk kortbetaling trækkes betalingerne fra dit kort d. 26. hver måned.
Hvordan skifter jeg mit betalingskort?
Har du fået nyt betalingskort, kan du nemt selv opdatere dine kortoplysninger på Mit Telenor.
Hvilke betalingskort kan jeg betale med?
Du kan tilmelde følgende kort til automatisk betaling: Dankort, VISA, MasterCard, JCB og Maestro.
Husk at opdatere dine kortoplysninger, hvis dit registrerede betalingskort udløber eller bliver spærret.
Hvordan skifter jeg til MobilePay?
På Mit Telenor kan du nemt skifte din betalingsmetode til MobilePay. Følg guiden her
Ønsker du fx, at tilknytte betalingen til din budgetkonto kan du nemt vælge eller tilføje den, når du skifter til MobilePay. Når du laver oprettelsen, bliver du bedt om at vælge, hvilket kort eller hvilken konto, du ønsker at betale med. Du kan tilføje et nyt kort eller en ny konto, når du opretter betaling med MobilePay.
Hvordan tilmelder jeg mig automatisk kortbetaling?
Det gør du på Mit Telenor - det er nemt og hurtigt. Klik her og kom i gang med det samme.
Godt at vide om betalingen hos os
- Betalingsperioden går fra den 16. til den 15. i måneden.
- Du betaler forud for dit abonnement og tilvalgte services – det vil sige inden, at du har brugt det.
- Du betaler bagud for eventuelt ekstra forbrug – det vil sige efter, at du har brugt det.
- Smartaftale: Første afdrag falder typisk måneden efter aftalen er indgået, og derfor falder sidste afdrag også måneden efter Smartaftalen stopper.
Hjalp denne side dig?
Vi er glade for, at denne artikel var til hjælp.
Tak for din feedback.