Kontakt Telenor

Andet

Andet

Spørgsmål til andet

Hvis du modtager en kreditnota betyder det, at du har penge til gode. Vi modregner beløbet på din næste regning. Læs mere her.

Der gælder forskellige priser og vilkår for dit abonnement, afhængigt af hvornår du har købt det. Læs mere her.

Når du handler hos Telenor, har du to års reklamationsret. Din reklamationsret gælder fra den dag, du modtager varen. Læs mere her.

Find selv svaret

  • Find alle regninger, kreditnotaer og rykkere
  • Få overblik over alle dine services

Find svaret i appen

  • Hurtigt overblik over regnigner
  • Nem adgang til forbrug

Ring til os

  • Har spørgsmål til regninger
  • Andre spørgsmål

 

Åbent mandag til lørdag 7-23. Lukket søn- og helligdage.

 

72 100 100 72 100 100

Få hjælp i en butik

  • Få hjælp til alle vores produkter
  • Købe nye mobiler og abonnementer

Send os en e-mail

  • kundeservice@telenor.dk