Kontakt Telenor

Kontakt Telenor

Skift abonnement

Skift abonnement

Spørgsmål til skift af abonnement

Et godt mobilabonnement er et, der passer til dig og dine behov. Er du fri af din bindingsperiode, kan du nemt skifte abonnement på Mit Telenor. Her kan du også se, om du er ude af din bindingsperiode. Læs mere om abonnementsskifte her.

Hvis du øsnker at opsige dit abonnement, skal du ringe til os på 72 100 100. Læs mere om opsigelse her.

Er du ude af din bindingsperiode hos Telenor, kan du overdrage dit nummer til en anden.
Den person, der ønsker at få nummeret overdraget, skal henvende sig i en butik eller ringe til os på 72 100 100. Læse mere om overdragelse her.

Find selv svaret

  • Skift nemt og hurtigt abonnement
  • Få et fuldt overblik over dit forbrug
  • Få overblik over alle dine services

Ring til os

  • Spørgsmål til ændring af abonnement
  • Opsigelse
  • Andre spørgsmål

 

Åbent mandag til lørdag 7-23. Lukket søn- og helligdage.

 

72 100 10072 100 100

Send en e-mail

  • Opsigelse af abonnement

kundeservice@telenor.dk

Få hjælp i en butik

  • Hjælp til alle vores produkter
  • Køb nye mobiler og abonnementer