Kontakt Telenor
Skift abonnement
Skift abonnement
Spørgsmål til skift af abonnement
Et godt mobilabonnement er et, der passer til dig og dine behov. Er du fri af din bindingsperiode, kan du nemt skifte abonnement på Mit Telenor. Her kan du også se, om du er ude af din bindingsperiode. Læs mere om abonnementsskifte.
Hvis du ønsker at opsige dit abonnement, skal du ringe til os på 72 100 100. Læs mere om opsigelse.
Er du ude af din bindingsperiode hos Telenor, kan du overdrage dit nummer til en anden.
Den person, der ønsker at få nummeret overdraget, skal henvende sig i en butik eller ringe til os på 72 100 100. Læse mere om overdragelse.
Ring til os
- Spørgsmål til ændring af abonnement
- Opsigelse
- Andre spørgsmål
Åbent mandag til lørdag 7-23. Lukket søn- og helligdage.
72 100 100 72 100 100
Send en e-mail
- Opsigelse af abonnement