Skift til et nyt mobilabonnement

Et godt mobilabonnement er et, der passer til dig og dine behov.

  • Er du fri af din bindingsperiode? Så kan du let skifte til et andet abonnement, lige når du har lyst
  • Er du stadig i bindingsperiode? Så kan du altid opgradere til et abonnement med mere data
  • Er du i tvivl om din bindingsperiode? Så kan du tjekke din status på Mit Telenor – det er også her, du kan skifte dit abonnement

Besøg Mit Telenor

Din regning, når du har ændret abonnement

Har du skiftet abonnement, kan din regning se anderledes ud, end den plejer. Det er fordi du både betaler for dit nye abonnement – og får penge tilbage fra dit gamle. Det er helt normalt, og du kommer ikke til at betale for meget.

Skift både abonnement og mobil

Er dit mobilabonnement fri af bindingsperioden? Så kan du vælge at købe en ny mobil, når du ændrer dit abonnement. Det betyder samtidig, at du starter en ny bindingsperiode.

Spørgsmål og svar

Hvornår er jeg i binding hos Telenor?

Har du kun købt abonnement?
Køber du kun et abonnement, og ingen mobil, er du ikke i binding. Du har dog en opsigelsesperiode på 30 dage.

Har du købt abonnement + mobil?
Har du købt en mobil sammen med dit abonnement, bindes du i seks måneder.
Bindingsperioden starter, når abonnementet er aktiveret. Har du skiftet nummer fra et andet teleselskab, starter de 6 måneders binding fra det øjeblik nummeret er flyttet og du kan bruge dit nye abonnement.

Hvis du kun har købt et abonnement hos os, kan du efter 1 måned købe en ny telefon. Gør du det, er du i binding i 6 måneder, fra den dag du køber telefonen.

Hjalp denne side dig?
Tak for hjælpen med at gøre siden bedre