Brug for hjælp? Ring til os på 72 100 100

Vil du skifte mobilabonnement?

Et godt mobilabonnement er et, der passer til dig og dine behov. Hverken mere eller mindre. Er du fri af din bindingsperiode, kan du derfor frit skifte til et abonnement, der passer dig bedre.

Er du stadig i bindingsperiode, kan du altid opgradere til et abonnement med mere data.

Er du i tvivl om din bindingsperiode, kan du tjekke din status på Mit Telenor – det er også der, du med få klik skifter abonnement.

Gå til Mit Telenor

Skift både abonnement og mobil

Er dit abonnement fri af bindingsperioden, kan du købe ny mobil samtidig med, at du skifter mobilabonnement.

Vælger du at købe en ny mobil, når du skifter abonnement, starter en ny bindingsperiode.

Spørgsmål og svar

+-
Hvornår er jeg i binding hos Telenor?

Har du kun købt abonnement?
Køber du kun et abonnement, og ingen mobil, er du ikke i binding. Du har dog en opsigelsesperiode på 30 dage.

Har du købt abonnement + mobil?
Har du købt en mobil sammen med dit abonnement, bindes du i seks måneder.
Bindingsperioden starter, når abonnementet er aktiveret. Har du skiftet nummer fra et andet teleselskab, starter de 6 måneders binding fra det øjeblik nummeret er flyttet og du kan bruge dit nye abonnement.

Hvis du kun har købt et abonnement hos os, kan du efter 1 måned købe en ny telefon. Gør du det, er du i binding i 6 måneder, fra den dag du køber telefonen.

Hjalp denne side dig?
Tak for din feedback