Brug for hjælp? Ring til os på 72 100 100

Forbrugsmax – indholdstjenester

Vi har sat forbrugsmax på dit abonnement, så du lettere kan holde øje med dit forbrug af indholdstjenester.

En indholdstjeneste dækker alt det, du kan købe eller betale ved at sende en sms. Fx spil, parkering, busbilletter - eller når du donerer via sms til en indsamling.

Du aktiverer dit forbrugsmax, første gang du i en regningsperiode køber en indholdstjeneste. Du finder det samlede beløb under "Indholdstjenester" på din mobilregning.

Dit forbrugsmax er fastsat til:

  • 750 kr. pr. dag
  • 1.500 kr. pr. uge
  • 2.500 kr. pr. regningsperiode

Du vil altid modtage en sms, når du har købt indholdstjenester for 250 kroner.

Rammer du dit maksimum, bliver din mobil automatisk spærret for køb af flere indholdstjenester. Dit forbrugsmax bliver nulstillet, når din nye regningsperiode starter.

Vær opmærksom på at der kan gå 24 timer, fra du fx donerer penge til en indsamling, til vi har registreret beløbet.

Vil du se, hvor meget du har brugt i denne periode? Send ’Forbrugsmax’ til 1221. Det koster almindelig sms-takst.

Gå til Mit Telenor

Spørgsmål og svar

+-
Gælder min Forbrugskontrol når jeg har Forbrugsmax - indholdstjenester?

Hvis du har et forbrugskontrol beløb på 100 kr. bliver din konto spærret ved et forbrug på 100 kr. – og det er ikke muligt for dig at anvende indholdstjenester for henholdsvis 750 kr. per dag, 1500 kr. per løbende uge og 2500 kr. per regningsperiode.

Læs om Forbrugskontrol

Hjalp denne side dig?
Tak for din feedback