Brug for hjælp? Tjek Mit Telenor eller kontakt os

Forbrugsmax på indholdstjenester

Vi har sat forbrugsmax på dit abonnement, så du lettere kan holde øje med dit forbrug af indholdstjenester som fx spil, parkering, busbilletter og donationer. Servicen aktiveres automatisk, første gang du i en regningsperiode køber en indholdstjeneste. Du kan opsige servicen på Mit Telenor.

Du finder det samlede beløb under "Indholdstjenester" på din mobilregning.

Dit forbrugsmax er fastsat til:

  • - 750 kr. pr. dag
  • - 1.500 kr. pr. uge
  • - 2.500 kr. pr. regningsperiode

Når du har købt indholdstjenester for 250 kroner, modtager du en sms. Rammer du dit maksimum, bliver din mobil automatisk spærret for køb af flere indholdstjenester. Dit forbrugsmax bliver nulstillet, når din nye regningsperiode starter.

Vær opmærksom på at der kan gå 24 timer, fra du fx donerer penge til en indsamling, til vi har registreret beløbet.

Vil du se, hvor meget du har brugt i denne periode? Tjek Mit Telenor eller send "Forbrugsmax" til 1221 (almindelig sms-takst).

Hvis du gerne vil sætte en specifik grænse for alt forbrug udover abonnement, skal du bruge forbrugskontrol.

Spørgsmål og svar

Gælder min forbrugskontrol når jeg har forbrugsmax på indholdstjenester?

Ja - hvis fx du har forbrugskontrol på 100 kr., bliver din konto spærret ved denne grænse – hvorefter det ikke vil være muligt at købe indholdstjenester.

Hjalp denne side dig?
Tak for hjælpen med at gøre siden bedre