Brug for hjælp? Ring til os på 72 100 100

Forbrugskontrol

Forbrugskontrol holder styr på alt det, der kommer ud over dit månedlige abonnement. Altså de beløb der bliver lagt til din abonnementspris, når du fx ringer til udlandet eller handler på nettet og betaler med en sms.

Du tilmelder Forbrugskontrol på Mit Telenor

Du sætter dit maksimum

Det er helt op til dig, hvor meget du vil have mulighed for at bruge ekstra om måneden.

Ønsker du at hæve dit maksbeløb, kan du ringe på 7212 9977

Når du har brugt 80 % af dit maksbeløb, sender vi dig en sms. Og overskrider du dit maksimum, bliver din mobil automatisk spærret inden for 24 timer.

Selvom din mobil er spærret, kan du:

  • Modtage opkald
  • Ringe til 112
  • Ringe til 80 29 50 50 og få oplyst din saldo

Genåben din mobil på Mit Telenor

Er din mobil blevet spærret på grund af forbrugskontrol, kan du midlertidigt genåbne den ved at fordoble dit maksbeløb på Mit Telenor.

Når den nye regningsperiode starter, vender dit maksbeløb tilbage til det oprindelige.

På Mit Telenor kan du også vælge at sætte dit maksbeløb permanent op.

Vær opmærksom på at du hæfter for alt forbrug, indtil din mobil bliver spærret.
Selv om du er i Danmark, kan der gå op til 24 timer, fra dit maksbeløb er overskredet, til din mobil bliver spærret. Og er du i udlandet, kan der gå op til 31 dage, før vi får besked om dit forbrug.

Gå til Mit Telenor

Spørgsmål & svar

+-
Hvilke maksbeløb kan jeg vælge?

Du kan vælge beløb fra 50 kr. op til 20.000 kr. (50, 100, 200, 300, 400, 500, 600, 700, 800, 900, 1000, 2000, 3000, 5000, 10000 og 20000).

+-
Forbrugskontrol og internationale opkald

Der kan gå op til 24 timer fra maksbeløbet er nået til din mobil bliver spærret. Har du Forbrugskontrol på din mobil eller dine børns mobiler, så læs mere om vores spærringer. Læs eks. hvordan du spærrer for internationale opkald:

Læs mere om spærring

+-
Husk din pinkode til Forbrugskontrol

Tilmelder du dig Forbrugskontrol på Mit Telenor skal du oprette en pinkode. Pinkoden er vigtig at huske, da du skal bruge den, hvis du senere ønsker at ændre dit maksbeløb på Mit Telenor.

Tilmelder du dig Forbrugskontrol ved at ringe til Kundeservice sender vi dig pinkoden med posten. Du bør ændre koden til noget du nemt husker. Og du kan ikke bruge "0000" som pinkode.

Hjalp denne side dig?
Tak for din feedback