Skift abonnement i Mit Telenor

I Mit Telenor kan du tilpasse dit abonnement og se dine regninger, pukkode og forbrug. Nemt, hurtigt og enkelt.

Skift til et nyt mobilabonnement

Et godt mobilabonnement er et, der passer til dig og dine behov.

  • Er du fri af din bindingsperiode? Så kan du let skifte til et andet abonnement, lige når du har lyst
  • Er du stadig i bindingsperiode? Så kan du altid opgradere til et abonnement med mere data
  • Er du i tvivl om din bindingsperiode? Så kan du tjekke din status på Mit Telenor – det er også her, du kan skifte dit abonnement

Din regning, når du har ændret abonnement

Har du skiftet abonnement, kan din regning se anderledes ud, end den plejer. Det er fordi du både betaler for dit nye abonnement – og får penge tilbage fra dit gamle. Det er helt normalt, og du kommer ikke til at betale for meget.

Skift både abonnement og mobil

Er dit mobilabonnement fri af bindingsperioden? Så kan du vælge at købe en ny mobil, når du ændrer dit abonnement. Det betyder samtidig, at du starter en ny bindingsperiode.

Hjalp denne side dig?

Tak, fordi du giver os besked om det.

Vi vil sætte stor pris på, hvis du vil fortælle os hvorfor, artiklen ikke hjalp dig.

Tak for din feedback.

Spørgsmål og svar

Har du stadig spørgsmål?

Hvis du er i tvivl om noget, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice

- Vi er klar mandag til fredag 8-20.