Andre emner
Skift til et nyt mobilabonnement
Et godt mobilabonnement er et, der passer til dig og dine behov.
- Er du fri af din bindingsperiode? Så kan du let skifte til et andet abonnement, lige når du har lyst
- Er du stadig i bindingsperiode? Så kan du altid opgradere til et abonnement med mere data
- Er du i tvivl om din bindingsperiode? Så kan du tjekke din status på Mit Telenor – det er også her, du kan skifte dit abonnement
Din regning, når du har ændret abonnement
Har du skiftet abonnement, kan din regning se anderledes ud, end den plejer. Det er fordi du både betaler for dit nye abonnement – og får penge tilbage fra dit gamle. Det er helt normalt, og du kommer ikke til at betale for meget.
Skift både abonnement og mobil
Er dit mobilabonnement fri af bindingsperioden? Så kan du vælge at købe en ny mobil, når du ændrer dit abonnement. Det betyder samtidig, at du starter en ny bindingsperiode.
Hjalp denne side dig?
Vi er glade for, at denne artikel var til hjælp.
Tak for din feedback.