Skift til et nyt mobilabonnement

Et godt mobilabonnement er et, der passer til dig og dine behov.

  • Er du fri af din bindingsperiode? Så kan du let skifte til et andet abonnement, lige når du har lyst
  • Er du stadig i bindingsperiode? Så kan du altid opgradere til et abonnement med mere data
  • Er du i tvivl om din bindingsperiode? Så kan du tjekke din status på Mit Telenor – det er også her, du kan skifte dit abonnement
Telenor logo

Skift abonnement i Mit Telenor

Skift abonnement i Mit Telenor

I Mit Telenor kan du tilpasse dit abonnement og se dine regninger, pukkode og forbrug. Nemt, hurtigt og enkelt.

Din regning, når du har ændret abonnement

Har du skiftet abonnement, kan din regning se anderledes ud, end den plejer. Det er fordi du både betaler for dit nye abonnement – og får penge tilbage fra dit gamle. Det er helt normalt, og du kommer ikke til at betale for meget.

Skift både abonnement og mobil

Er dit mobilabonnement fri af bindingsperioden? Så kan du vælge at købe en ny mobil, når du ændrer dit abonnement. Det betyder samtidig, at du starter en ny bindingsperiode.

Hjalp denne side dig?

Tak for hjælpen med at gøre siden bedre

Spørgsmål og svar

Har du kun købt abonnement?
Køber du et abonnement uden en mobil, er du ikke i binding, medmindre du har købt Mobil 15, hvor du har seks måneders binding. Din opsigelsesperiode er på 30 dage.

Har du købt abonnement + mobil?
Har du købt en mobil sammen med dit abonnement, bindes du i seks måneder.
Bindingsperioden starter, når abonnementet er aktiveret. Har du skiftet nummer fra et andet teleselskab, starter de seks måneders binding fra det øjeblik, nummeret er flyttet, og du kan bruge dit nye abonnement.

Hvis du kun har købt et abonnement hos os, kan du efter én måned købe en ny telefon. Gør du det, er du i binding i seks måneder, fra den dag du køber telefonen.

Har du stadig spørgsmål?

Hvis du er i tvivl om noget, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice - Vi er klar mandag til lørdag 7-23.