Inaktivt SIM eller ingen tjeneste
Står der "ingen tjeneste" eller "inaktivt simkort" på din telefon, har den ikke har registreret dit SIM
Grunden kan være:
- Du er ny kunde hos Telenor, og vores system har endnu ikke registreret dit SIM
- Din mobil er spærret, fordi du kan have overset en regning eller har overskredet dit maksbeløb på Forbrugskontrol
- Dit SIM er forældet, og din nye mobil kan ikke aflæse det
- Du har ikke brugt dit SIM i 6 måneder eller længere
- Du har opsagt dit mobilabonnement, og dit SIM er blevet deaktiveret
Passer ingen af grundene på dig, kan du prøve at aktivere dit SIM ved at gøre følgende:
- Hvis du har et fysisk simkort, kan du prøve at slukke din mobil og tag simkortet ud. Rens simkortet forsigtigt med en tør og ren klud. Indsæt simkortet igen og tænd mobilen
- Indsæt simkortet i en anden mobil. Virker simkortet i den anden mobil, tyder det på, at din mobil trænger til en softwareopdatering
Bestil nyt SIM
Har du stadig problemer med dit SIM, kan du bestille et nyt. Et nyt fysisk simkort koster 99 kr. Ring til Kundeservice på 72 100 100 eller log ind på Mit Telenor:
Hjalp denne side dig?
Vi er glade for, at denne artikel var til hjælp.
Tak for din feedback.