Andre emner
Forbrugskontrol
Forbrugskontrol holder styr på alt det, der kommer ud over dit månedlige abonnement. Altså de beløb der bliver lagt til din abonnementspris, når du fx ringer til udlandet eller handler på nettet og betaler med en sms.
Du tilmelder Forbrugskontrol på Mit Telenor eller i Mit Telenor App.
Du sætter dit maksimum
Det er helt op til dig, hvor meget du vil have mulighed for at bruge ekstra om måneden.
Når du har brugt 80% af dit maksbeløb, sender vi dig en sms. Og overskrider du dit maksimum, bliver din mobil automatisk spærret inden for 24 timer.
Ønsker du at ændre dit maksbeløb, kan du gøre dette via Mit Telenor eller i Mit Telenor App. Selvom din mobil er spærret, kan du:
- Modtage opkald
- Ringe til 112
- Ringe til 80 29 50 50 og få oplyst din saldo
Hvis din mobil bliver spærret
Er din mobil blevet spærret på grund af forbrugskontrol, kan du ringe til os og få den åbnet igen.
Når den nye regningsperiode starter, vender dit maksbeløb tilbage til det oprindelige.
Hjalp denne side dig?
Vi er glade for, at denne artikel var til hjælp.
Tak for din feedback.