Nyt SIM

Har du behov for et nyt SIM (eSIM eller et fysisk SIM-kort), kan det bestilles på følgende måde.

Er du ejer eller administrator af abonnementet?

  • Du kan bestille et nyt SIM via selvbetjening OneScreen Business
  • Hvis I har en af serviceaftalerne ServiceAssist Admin eller Managed Service: OneSupport Admin Mobile, så kan du ringe til kundeservice på 72 120 000 og bestille et nyt SIM

Har du abonnementet gennem dit arbejde?

  • Du kan kontakte jeres administrator for at få et nyt SIM
  • Hvis I har serviceaftalen Managed Service: OneSupport All Mobile, så kan du som medarbejder ringe til kundeservice på 72 120 000 og bestille et nyt SIM
  • Hvis dit abonnement er registreret til dig med dit CPR-nummer, kan du logge på Mit Telenor med Mit-ID og bestille et nyt SIM

Har du fået ny iPhone?

Du kan overføre dit SIM fra den gamle iPhone til den nye, som en del af opsætningen af mobilen eller via indstillingerne. Vi kalder det SIM Transfer. Læs mere om SIM Transfer her.

 

Vil du vide mere om bestilling eller aktivering af eSIM? 

Læs mere om eSIM her

Hjalp denne side dig?

Tak, fordi du giver os besked om det.

Vi vil sætte stor pris på, hvis du vil fortælle os hvorfor, artiklen ikke hjalp dig.

Tak for din feedback.