Sådan gør du brug af NetSikker og NetSikker Plus

Som kunde hos Telenor står du aldrig alene, hvis du udsættes for digitale krænkelser.
NetSikker og NetSikker Plus er to services, der ydes i samarbejde med HELP Forsikring.

Har du brug for hjælp til andre ting?

Har du spørgsmål til din internetløsning, dit mobilabonnement eller andet, der drejer sig om internet og telefoni, skal du kontakte Telenors kundeservice på 72 100 100. Vi sidder klar til at hjælpe dig alle hverdage og lørdage 7-23.

Ofte stillede spørgsmål

NetSikker dækker brugeren af det enkelte abonnement, mens NetSikker Plus dækker hele husstanden. Husstanden dækker indtil to voksne, der lever i samlivsforhold, samt alle hjemmeboende børn med bopæl på adressen.

HELP Forsikring har eksisteret siden 2000 og har ca. 140 ansatte fordelt på kontorer i Danmark, Norge og Sverige. HELP Forsikring er specialiseret i professionel retshjælp på en række områder – herunder i forbindelse med digitale krænkelser og ID-tyveri. HELP Forsikrings jurister har hjulpet folk i mere end 100.000 sager i hele Skandinavien.

Hos HELP Forsikring bliver du mødt af specialister, der har stor erfaring med rådgivning inden for digitale krænkelser, økonomisk kriminalitet og ID-tyveri. Inkluderet i både NetSikker og Netsikker Plus har du adgang til rådgivning, hvis du har spørgsmål om digital tryghed, eller du har brug for rådgivning til din specifikke sag. Hvis det er nødvendigt med retshjælp, står HELP Forsikring også klar til at tage hånd og sagen fra start til slut.

HELP Forsikrings jurister er specialiseret i processen omkring at få fjernet ulovligt eller krænkende indhold fra platforme som fx Facebook, Youtube og Google. HELP Forsikring kan både rådgive dig og tage kontakten til platformen. Der er dog aldrig garanti for, at materialet kan fjernes fra internettet.