Brug for hjælp? Ring til os på 72 100 100

Reparation af din mobil

Før du indleverer din mobil til reparation, anbefaler vi, at du går nedenstående liste med løsningsforslag igennem. Måske kan du hurtigt selv løse problemet.

+-
Mobilen kan ikke lade
  • Måske er det bare din oplader, der ikke virker? Prøv at tilslutte en anden oplader til mobilen. 
  • Prøv med et andet batteri. Hvis batteriet er helt tomt, kan der gå op til en time, før man kan se, at mobilen lader.
+-
Mobilen kan ikke tænde
  • Hvis batteriet kan tages ud af din mobil, så tag det ud og sæt det i igen. Prøv at tænde mobilen igen.
  • Hvis det er muligt, så prøv med et andet batteri. Hvis batteriet er helt tomt, kan der gå op til 1 time, før man kan se, at mobilen lader. 
+-
Der er ingen dækning på mobilen
  • Sluk og tænd mobilen
  • Prøv at sætte et andet simkort i
  • Tjek vores driftstatus
  • Har du fået tyverispærret din mobil, men fundet den igen? Kontakt politiet og få den genåbnet. 
+-
Mobilen er langsom/fryser i menuen
  • Slet indhold, så der bliver mere plads. Brug evt. Onedrive til at gemme dine billeder og film.
  • Opdater alle dine apps og din software.
  • Du kan prøve at gendanne mobilens fabriksindstillinger. Det er meget vigtigt, at du tager backup først, da du ellers kan miste al din data. 
+-
Mobilen bruger hurtigt strøm
  • Skru ned for lyset i displayet
  • Slå evt. GPS, bluetooth, apps, wifi og spil fra. Nogle apps henter og sender data, selv om du ikke bruger dem.
+-
Generelt

Flere af fejlene kan skyldes, at dit hukommelseskort er gået i stykker. Prøv at skifte det, hvis det er muligt. 

Indlever din mobil til reparation

Kan du ikke selv løse problemet, afleverer du bare din mobil i en Telenor-butik. Personalet i butikken sørger for at sende den sikkert og hurtigt til vores Servicecenter. Vi kontakter dig, så snart din mobil er tilbage fra reparation og er klar til afhentning. 

Find butik

Send din mobil med posten

Du har også mulighed for at sende din mobil direkte til vores Servicecenter. Vi beder dig udfylde, printe og medsende denne returseddel samt kopi af din faktura.

Send din mobil til:
Telenor
Rødbyvej 2, 4930 Maribo
Att.: Webshop/Service

90 % af alle mobiler er retur inden for 2 uger

Da alle skader er forskellige og ofte kræver en erfaren reparatør, kan personalet i butikken desværre ikke vurdere, hvor lang tid reparationen af netop din mobil vil tage. Men langt de fleste mobiler er repareret inden for 14 hverdage.

Spørgsmål & Svar

+-
Dækker din TelenorSikring?

Har du købt TelenorSikring, kan du anmelde din skade i alle landets Telenor-butikker.

Har du ikke TelenorSikring, og er din reklamationsret udløbet, undersøger vi gerne din mobil og giver dig et tilbud på reparationen. Vær opmærksom på at vi tager 250 kr. for undersøgelsen inkl. tilbud, hvis du efterfølgende vælger ikke at få mobilen repareret hos os.

+-
Hvad gør du, hvis du er uenig i beskeden fra værkstedet?

Er du ikke enig i værkstedets afgørelse eller deres tilbud, kan du skrive til dem på service.maribo@telenor.dk og skriv ’Terminalklager’ i emnefeltet.

+-
Skal du tage kvitteringen med ned i butikken?

Har du købt din mobil hos Telenor, behøver du i langt de fleste tilfælde ikke medbringe din kvittering, når du indleverer din mobil til reparation.

Men ønsker du at klage over en fabriksfejl på mobilen eller mangler der fx udstyr eller ledninger i pakken, så husk altid din kvittering.

+-
Hvordan kommer du i kontakt med værkstedet?

Du kan ringe til værkstedet på 72 12 86 66

Åbningstider: Mandag – torsdag kl. 08:00-16:00, fredag kl. 08:00-15:30

Du kan også sende en mail på denne adresse: service.maribo@telenor.dk

+-
Hvad koster en reparation?

Går din mobil i stykker, mens du stadig har reklamationsret, koster reparationen 0 kr. Er reklamationsretten udløbet, skal du selv betale. Reklamationsretten dækker ikke, hvis du fx taber din mobil i et glas vand, eller den på anden måde bliver fysisk beskadiget.

Vi kan undersøge din mobil og give dig et tilbud, inden vi starter en reparation. Vær opmærksom på, at en forundersøgelse koster 250 kr. inkl. tilbud, hvis du efterfølgende vælger ikke at få mobilen repareret hos os.

Derfor, inden du sender din mobil til forundersøgelse, så overvej om den er en reparation værd – eller om det bedre kan betale sig at købe en ny.

+-
Kan du låne en mobil, mens din egen er til reparation?

Når du afleverer din mobil til reparation i en butik, får du altid en lånemobil med dig i stedet. Du kan som regel låne en lånemobil magen til den, du sender til reparation – og vi hjælper dig selvfølgelig med at sætte lånemobilen op, så kontakter og informationer er præcis, som du er vant til.

Har du ikke et abonnement hos Telenor (Mobil, Mobilt Bredbånd, Bredbånd, Fastnet eller Telenor-Sikring), koster det 99 kr. at låne en mobil. 

+-
Hvad sker der med din reklamationsret?

Lige meget om du køber din mobil på telenor.dk eller i en af vores butikker, har du altid to års reklamationsret. Når din mobil har været til reparation, nulstilles reklamationsretten på den udførte reparation.

Reklamationsretten dækker ikke, hvis du fx taber din mobil i et glas vand, eller den på anden måde bliver fysisk beskadiget.

Hjalp denne side dig?
Tak for din feedback