Brug for hjælp? Ring til os på 72 100 100

Inaktivt simkort eller ingen tjeneste

Står der "ingen tjeneste" eller "inaktivt simkort" i displayet, betyder det, at din mobil ikke har registreret simkortet.

Grunden kan være:

  • Du er ny kunde hos Telenor, og vores system har endnu ikke registreret dit simkort. Ring gratis til 80 29 80 80 og få det aktiveret
  • Din mobil er spærret, fordi du kan have overset en regning eller har overskredet dit maksbeløb på Forbrugskontrol
  • Du har fået ny mobil, og dit gamle simkort er forældet
  • Du har ikke brugt dit simkort i 6 måneder eller længere
  • Du har opsagt dit mobilabonnement, og dit simkort er blevet deaktiveret

Passer intet af ovenstående på dig, kan du prøve at aktivere dit simkort ved at gøre følgende:

  • Sluk din mobil og tag simkortet ud. Rens simkortet forsigtigt med en tør og ren klud. Indsæt simkortet igen og tænd mobilen
  • Indsæt simkortet i en anden mobil. Virker simkortet i den anden mobil, tyder det på, at din mobil trænger til en softwareopdatering

Få et nyt simkort

Har du stadig problemer med dit simkort, kan du bestille et nyt. Et nyt simkort koster 99 kr.

Ring til Kundeservice på 72 100 100 - eller henvend dig i din lokale Telenor-butik

Hjalp denne side dig?
Tak for din feedback