Fejl på din regning, hvis du har mobilforsikring

Vi har desværre konstateret to fejl på denne måneds forsikringsopkrævning.

Fejlen er allerede rettet, men den betyder, at din regning ser mærkelig ud. Nedenfor kan du finde det eksempel, der passer på din regning.

Vi beklager.

+-
Du har købt mobil med 12 måneders SquareTrade forsikring til 0 kr.

Ved en fejl vi har i juni opkrævet dig en halv måneds præmie på din mobilforsikring. Dette beløb har vi tilbageført i denne måned. I eksemplet fremgår beløbet markeret med "B".

Pga. en omlægning af vores IT-system fremgår der også to andre beløb på din regning. Disse beløb udligner hinanden og vi beder dig derfor se bort fra beløbene markeret med "A".

+-
Du havde tidligere TelenorSikring og omlagde den til SquareTrade i januar.

I juni måned varslede SquareTrade en prisstigning til 79 kr. gældende fra 1. august. Ved en fejl har vi opkrævet denne prisstigning allerede fra 16. juli. I eksemplet fremgår beløbet markeret med "A".

Vi har derfor tilbageført 10 kr. for perioden 16. – 31. juli til dig. I eksemplet fremgår dette markeret med "B."