Se aktuelle driftsfejl i dit område

Vi vil gerne give vores kunder den bedste mobilforbindelse, og derfor lukker vi nu den ældre 3G-teknologi ned til fordel for nyere og mere effektive mobilteknologier som 4G og 5G. Efter 3G-nedlukningen vil ældre mobiltelefoner (mere end 5 år gamle) fortsat kunne anvende 2G-netværket til tale og sms’er, men datahastigheden vil være begrænset, og det kan tage lidt længere tid at ringe op fra mobiltelefonen.

 

Nedlukningen kommer til at foregå i marts og april 2023.

Tilmeld driftsstatus

Tilmelde dig driftsstatus, så får du direkte besked på SMS eller e-mail, hvis uheldet er ude i dit område.

Ofte stillede spørgsmål til “Driftsstatus”

Det kan du se inde på vores dækningskort.

G’et i hhv. 4G og 5G står for ‘Generation’. 4G er altså fjerde generation af mobile netværk, mens 5G er femte generation. Det betyder, at 5G er hurtigere og åbner helt nye muligheder for, hvad vi kan med internettet - både som privatpersoner og som samfund.

  • Læs mere om, hvad du bruger de forskellige generationer af netværk til her.
  • Eller bliv klogere på 5G her.

Det kan du på Telenors hastighedstest.

Hvis du oplever dårligt netværk, vil det være en stor hjælp for Telenor, hvis du rapporterer det til os. Det kan du gøre gennem Mit Telenor-appen.

Du kan downloade Mit Telenor på App Store her eller på Google Play her.

 

Har du stadig spørgsmål?

Hvis du er i tvivl om noget, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på

72 100 100.

Vi er klar mandag til lørdag 7-23.