Andre emner
Opsig dit abonnement på mobilt internet
Efter din 6 måneders bindingsperiode kan du altid opsige dit abonnement på mobilt internet.
Hvis du vil opsige abonnementet, skal du kontakte os.
Din sidste regning
Når du opsiger dit abonnement, regulerer vi din sidste regning, så den dækker dagene frem til datoen for din opsigelse.
Har du i din opsigelsesperiode brugt data ud over dit abonnement, modtager du en allersidste regning fra os ca. 10 dage efter, at din opsigelsesperiode er slut. Du kan fx have brugt data i udlandet eller købt ekstra data i din opsigelsesperiode.
Din opsigelsesperiode er 30 dage.
Afmeld Betalingsservice
Har du tilmeldt dit abonnement Betalingsservice, anbefaler vi, at du først opsiger aftalen, når du har betalt din sidste regning. Opsiger du aftalen inden, vil du modtage din regning med posten og blive opkrævet et regningsgebyr på 49 kr.
Hjalp denne side dig?
Vi er glade for, at denne artikel var til hjælp.
Tak for din feedback.