Indlever din iPad til reparation

Kan du ikke selv løse problemet, afleverer du bare din iPad i en Telenor-butik. Personalet i butikken sørger for at sende den sikkert og hurtigt til reparation. Vi kontakter dig, så snart din mobil er tilbage fra reparation og er klar til afhentning. Du kan sagtens låne en telefon, mens din egen er på værksted. Find nærmeste butik her.

Når ordren er oprettet, får du en sms og en e-mail med dit reparationsnummer. Hvis reparationen ikke er omfattet af reklamationsretten, får du også en e-mail med et pristilbud. Betaling skal ske, inden reparationen påbegyndes. I nogle tilfælde kan du blive bedt om kopi af din faktura.


Kontakt Care1 vedrørende spørgsmål:

Tlf.: 74 63 10 18
Alle hverdage 10-12 og 13-15
E-mail: info@care1.dk

90 % af alle reparationer er retur efter to uger

Da alle skader er forskellige og ofte kræver en erfaren reparatør, kan personalet i butikken desværre ikke vurdere, hvor lang tid reparationen af netop din enhed vil tage. Men langt de fleste er repareret inden for to uger.

Spørgsmål & Svar

Hvis du er i tvivl om noget, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice

- Vi er klar mandag til fredag 8-20.

Hjalp denne side dig?

Tak, fordi du giver os besked om det.

Vi vil sætte stor pris på, hvis du vil fortælle os hvorfor, artiklen ikke hjalp dig.

Tak for din feedback.