Indlever din iPad til reparation
Kan du ikke selv løse problemet, afleverer du bare din iPad i en Telenor-butik. Personalet i butikken sørger for at sende den sikkert og hurtigt til reparation. Vi kontakter dig, så snart din mobil er tilbage fra reparation og er klar til afhentning. Du kan sagtens låne en telefon, mens din egen er på værksted. Find nærmeste butik her.
Når ordren er oprettet, får du en sms og en e-mail med dit reparationsnummer. Hvis reparationen ikke er omfattet af reklamationsretten, får du også en e-mail med et pristilbud. Betaling skal ske, inden reparationen påbegyndes. I nogle tilfælde kan du blive bedt om kopi af din faktura.
Kontakt Care1 vedrørende spørgsmål:
Tlf.: 74 63 10 18
Alle hverdage 10-12 og 13-15
E-mail: info@care1.dk
90 % af alle reparationer er retur efter to uger
Da alle skader er forskellige og ofte kræver en erfaren reparatør, kan personalet i butikken desværre ikke vurdere, hvor lang tid reparationen af netop din enhed vil tage. Men langt de fleste er repareret inden for to uger.
Spørgsmål & Svar
Det er Care1, der står for alle vores reparationer.
Du kan ringe til Care1 på 74 63 10 18
Åbningstider:Alle hverdage 10-12 og 13-15
Du kan også sende en mail på denne adresse: info@care1.dk
Opstår der en fejl eller skade på din iPad, som er dækket af reklamationsretten, skal du ikke betale for reparationen. Hvis reklamationsretten er udløbet eller ikke dækker, opkræves et undersøgelsesgebyr på 275 kr.
Følgende er ikke omfattet af reklamationsretten: pristilbud, opdatering af produktet, ingen fejl fundet, selvforskyldt skade fx slag, knæk og buk af kabinet, væske, samt hvis årsagen til fejl skyldes uoriginale reservedele. Telenor kan ikke holdes ansvarlig for evt. uoriginale dele, der uforsætligt bliver beskadiget i forbindelse med reparationen. Hvis produktet ikke kan serviceres, fordi det er låst med kode, password, Google FRP, Find My iPhone eller lignende, vil ovenstående gebyr opkræves. Overvej derfor altid situationen, inden du sender din mobil til undersøgelse.