Spørgsmål til min teknikertid

Teknikeren ankommer på den aftalte dato, som du finder i den email-bekræftelse, du har modtaget fra os, da du bestilte dit nye internet. Der kan du også se, om det er en installationskonsulent eller almindelig tekniker, der kommer.

Det er vigtigt at være hjemme på det aftalte tidspunkt – eller at der er en person til stede, som er fyldt 18 år. Bliver der ikke åbnet for teknikeren, bliver besøget betragtet som forgæves, og du vil blive opkrævet for et forgæves besøg.

Området, hvor teknikeren skal arbejde, skal være ryddet, så der ikke står møbler eller lignende i vejen for teknikeren.

Det er vigtigt, at der er en myndig person til stede på adressen, når teknikeren kommer. Det vil sige en person, der er fyldt 18 år.

Bliver der ikke åbnet for teknikeren, bliver besøget betragtet som forgæves, og du vil blive opkrævet for et forgæves besøg. 

Hvis du har brug for at ændre din teknikertid, kan du gøre det på Mit Telenor.

Det er vigtigt, at du sørger for, at du selv eller en anden myndig person er til stede på adressen, for at åbne døren for teknikeren. 

Området, hvor teknikeren skal arbejde, skal være ryddet, så der ikke står møbler eller lignende i vejen for teknikeren. 

Teknikerbesøg i forbindelse med køb af internet hos Telenor er som udgangspunkt gratis. I sjældne tilfælde kan der være en udgift, hvis det er nødvendigt med et teknikerbesøg. Prisen for et teknikerbesøg afhænger af udbyderen, men du vil altid blive informeret om prisen på forhånd.

OBS! Bliver der ikke åbnet for teknikeren på den aftalte dato, bliver besøget betragtet som forgæves, og du vil blive opkrævet for et forgæves besøg. 

Hjalp denne side dig?

Tak, fordi du giver os besked om det.

Vi vil sætte stor pris på, hvis du vil fortælle os hvorfor, artiklen ikke hjalp dig.

Tak for din feedback.

Har du stadig spørgsmål?

Hvis du er i tvivl om noget, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice

- Vi er klar mandag til fredag 8-20.