Hjælp os med at blive bedre

Hjælp os med at blive bedre

Har du haft en dårlig oplevelse, eller mener du, vi kan gøre det bedre, så fortæl os om det.

Har du haft en dårlig oplevelse, eller mener du, vi kan gøre det bedre, så fortæl os om det.

Fortæl os om din oplevelse

Vi er kede at, at vi ikke levede op til dine forventninger. Fortæl os om din oplevelse - vi vil meget gerne hjælpe. Hos Telenor tager vi ansvar, så derfor sidder vi klar til at lytte dig. Vi kan ofte løse din henvendelse med det samme.

Du kan ringe direkte til vores kundeservice på 72 100 100 eller skrive til os på kundeservice@telenor.dk

Hvad gør Telenor - sådan behandler vi din henvendelse

Bliver vi ikke enige om en løsning

Hvis vi mod forventning ikke kan blive enige om en løsning, har du forskellige muligheder for at gå videre med din klage afhængig af, hvad den drejer sig om.


Reparation

Ønsker du at klage til Telenor over en reparation eller et reparationsforløb, skal du skrive til info@care1.dk.
Skriv reparationsklage i emnefeltet.


Fysiske varer (mobil, router mv.)

Drejer din klage sig om en vare, du har købt hos os, kan du klage til:


Nævnenes Hus Center for Klageløsning

Toldboden 2
8800 Viborg
Telefon: +45 72 40 56 00
nh@naevneneshus.dk


Abonnementer (regninger, forbrug mv.)

Drejer din klage sig om dit abonnement eller forbrug, kan du indbringe sagen for Teleankenævnet.


Teleankenævnet

Axeltorv 6, 3. sal Th.
DK-1609 København V
Telefon: 33 18 69 00
E-mail: teleanke@teleanke.dk
www.teleanke.dk


Mobilforsikring

Hvis du vil klage over selve forsikringsaftalen, kan du skriftligt henvende dig til Squaretrade:


- Via Squaretrade.dk
- Via e-mailen kundesupport@squaretrade.com
- Via brev til Customer Experience Manager, Squaretrade, Herstedøstervej 27-29, Unit A, 2620 Albertslund.


Hvis du ikke kan blive enige med Squaretrade, kan du finde yderligere information om klagemulighederne i dine Priser & Vilkår.


Ankenævnet for Forsikring
Anker Heegaards Gade 2, 1.
1572 København V
Telefon: +45 33 15 89 00 (kl. 10.00-13.00)
E-mail: ankeforsikring@ankeforsikring.dk
www.ankeforsikring.dk


ODR - Den europæiske online klageportal

Du kan også klage via EU-Kommissionens klageportal, som er særlig relevant for dig, der er statsborger i en anden EU-medlemsstat end Danmark.
Klageportalen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr