#digital mobning

#digital mobning

Digital mobning er desværre stadig et stort og stigende problem. 6 ud af 10 børn har oplevet at være udsat for digital mobning som eksklusion eller grimme kommentarer. Det viser en landsdækkende undersøgelse gennemført af analysebureauet Wilke i sommeren 2020.

Digital mobning er desværre stadig et stort og stigende problem. 6 ud af 10 børn har oplevet at være udsat for digital mobning som eksklusion eller grimme kommentarer. Det viser en landsdækkende undersøgelse gennemført af analysebureauet Wilke i sommeren 2020.

Digital mobning er et stigende problem

Digital mobning er et stigende problem

Det betyder, at digital mobning er et reelt problem i folkeskolen, og med #digitalpænt bidrager Telenor med at bekæmpe digital mobning i landets folkeskoler ved at uddanne børnene i, hvordan de kommunikerer og behandler hinanden i den digitale verden.

#digitalpænt - til kamp mod digital mobning

#digitalpænt - til kamp mod digital mobning

Alle børn har ret til en opvækst uden mobning. I Telenor vil vi gerne bidrage til, at vores børn kan færdes trygt på nettet og bruge digitale og sociale medier uden frygt for at blive mobbet I 2016 lancerede Telenor Danmark vores #digitalpænt program, som har til formål at bekæmpe digital mobning i Danmark.
Indtil nu har vi uddannet og givet mere end 23.000 skoleelever fra 4.-6. klasse redskaber til at passe på sig selv og hinanden online.

Har du spørgsmål til #digitalpænt?

Send os en e-mail på digitalpaent@telenor.dk med dine spørgsmål og bliv klogere på #digitalpænt.