Telenor gør hovedrent i systemerne

Vi er i gang med en større hovedrengøring i vores systemer for at kunne gøre det mere enkelt at være kunde hos Telenor.

 

Kort sagt bliver vores abonnementstruktur mere enkel, så det kun er ejeren der har rettigheder til at foretage ændringer for hvert mobilabonnement. Det kan stadig være en anden, der betaler for og bruger abonnementet, men al kommunikation, alle ændringer osv. vil i fremtiden skulle gå igennem ejeren af abonnementet.

 

Ændringen sker d. 2. juli, hvorefter det kun vil være ejeren af et abonnement, der kan logge på Mit Telenor.

 

På denne side har vi samlet information om, hvad det betyder.

Det betyder ændringen:

Hvis du står registreret som ejer af en Telenor-konto

Står du registreret som ejer af en Telenor-konto, med en anden registreret betaler eller bruger, er det fra d. 2. juli kun dig, der kan logge på Mit Telenor og administrere dine abonnementer. Ændringen sker automatisk.

Betalingen fortsætter uændret, men du skal være opmærksom på, at det fremover kun er dig, der kan ændre betalingen på de abonnementer, du ejer. Du kan dog fortsat tilknytte andres betalingsmidler til de forskellige konti.

Samme gode pris - samme tryghed
Abonnementsprisen ændrer sig ikke, og har du Samlerabat, fortsætter den også. Derudover er abonnementerne stadig dækket af Telenor Tryghedspakke.

Vil du gerne overdrage et abonnement?
Hvis du ikke vil stå som ejer af de abonnementer, hvor der i dag er en anden bruger eller betaler tilknyttet, kan du bede personen, der skal overtage abonnementet om at henvende sig i en Telenor-butik eller kontakte kundeservice på 72 100 100.
Vær opmærksom på, at en eventuel Samlerabat frafalder ved overdragelse.

Hvis du står registreret som bruger af et abonnement

Står du registreret som bruger af et eller flere abonnementer hos Telenor kan du fra d. 2. juli ikke længere logge ind på Mit Telenor og administrere dit abonnement. Det er kun ejeren af abonnementet, som kan det. Ændringen sker automatisk.

Samme gode pris - samme tryghed
Så længe dit abonnement fortsat er tilknyttet nuværende ejer, beholder du den samme gode pris. Derudover er du stadig dækket af Telenor Tryghedspakke.

Fremover er det ejeren, der kan
Logge ind på Mit Telenor og se forbrug, bestille nyt simkort og ændre indstillinger
Fremgå på nummeroplysningstjenester, fx. Krak

Vil du gerne overtage abonnementet?
Hvis du gerne selv vil stå som ejer af dit abonnement, er vi klar til at hjælpe dig – du kan ringe til os på 72 100 100. Har du Samlerabat, skal du være opmærksom på, at den frafalder, hvis du overdrager abonnementet.


Hvis du står registreret som betaler af et eller flere abonnementer

Står du registreret som betaler af et eller flere abonnementer hos Telenor fortsætter betalingen, som den plejer. Du skal dog være opmærksom på, at du fra d. 2. juli ikke længere kan logge ind på Mit Telenor og se dine regninger, ligesom du ikke selv kan ændre betalingsmetoden. Ændringen sker automatisk.

Samme gode pris - samme tryghed
Så længe dit abonnement fortsat er tilknyttet nuværende ejer, beholder du den samme gode pris. Derudover er du stadig dækket af Telenor Tryghedspakke.

Fremover er det ejeren, der kan
- Logge på Mit Telenor og se regninger
- Ændre betalingsmetode eller opdatere kortoplysninger
- Have sit navn på regningen og modtage den på mail

Vil du gerne overtage abonnementet?
Hvis du gerne selv vil stå som ejer af dit abonnement, er vi klar til at hjælpe dig – du kan ringe til os på 72 100 100. Har du Samlerabat, skal du være opmærksom på, at den frafalder, hvis du overdrager abonnementet.

Hvis du vil være ejer af dit abonnement

Vil du gerne fortsat selv kunne styre dit abonnement, se dine regninger og foretage ændringer i Mit Telenor? Så kan du overtage abonnementet og selv stå som ejer. Kontakt kundeservice på 72 100 100, så hjælper vi dig. Læs mere om overdragelse af abonnement her.

 

OBS! Hvis du overtager abonnementet, mister du din Samlerabat, da dit abonnement ikke længere er registreret sammen med andre abonnementer.