Kontakt Telenor

Kontakt Telenor

Skift abonnement

Skift abonnement

Spørgsmål til skift af abonnement

Et godt abonnement er et, der passer til dig og dine behov. Er du fri af din bindingsperiode, kan du nemt skifte abonnement på Mit Telenor. Her kan du også se, om du er ude af din bindingsperiode. Læs mere om abonnementsskifte her.

Et godt abonnement er et, der passer til dig og dine behov. Er du fri af din bindingsperiode, kan du nemt skifte abonnement på Mit Telenor. Her kan du også se, om du er ude af din bindingsperiode. Læs mere om abonnementsskifte her.

Hvis du øsnker at opsige dit abonnement, skal du ringe til os på 72 100 100. Læs mere om opsigelse her.

Find selv svaret

  • Skift nemt og hurtigt abonnement
  • Se bindingsperiode
  • Få overblik over alle dine services

Få hjælp i en butik

Få hjælp til alle vores produkter

Købe nye mobiler og abonnementer

Ring til os

Spørgsmål til ændring af abonnement

Opsigelse

Andre spørgsmål

 

Åbent mandag til lørdag 7-23. Lukket søn- og helligdage.

 

72 100 10072 100 100

Send os en e-mail