Sådan opsiger du din gamle internetforbindelse når du skifter til Telenor

Hvis du skal skifte internetforbindelse til Telenor, er det nemt og hurtigt at opsige den internetforbindelse, du har i forvejen. Du skal bare sende en e-mail til din nuværende udbyder – og for at gøre det endnu nemmere har vi lavet en skabelon, som du bare kan kopiere og indsætte dine egne oplysninger i.

Det er vigtigt, at du sender din opsigelse på mail, i stedet for bare at ringe. Så har du nemlig den nødvendige dokumentation på din opsigelse.

Hvis du har brug for hjælp, er du mere end velkommen til at kontakte Telenors kundeservice på 72 100 100.

Lav en opsigelses-e-mail til din nuværende internetudbyder

Indtast dine oplysninger

Sådan sender du opsigelsen

1
Tjek at opsigelsen ser rigtig ud

Tjek at du har sat de korrekte oplysninger ind, og at alt er stavet rigtigt. Så slipper du for at få afvist opsigelsen hos din nuværende udbyder på grund af tekniske fejl

2
Få opsigelsen sendt til din egen mail

Når du trykker på knappen ‘Videresend til min mail’, sender vi en kopi af opsigelsen til din egen mail

3
Send opsigelsen til din nuværende udbyder

Gå ind i din e-mail indbakke og find opsigelsen, vi har sendt til dig. Åbn opsigelsen, tryk ‘Videresend’ og send den til din nuværende internetudbyder

Din opsigelse

Her finder du den opsigelse, vi har oprettet til dig

Din nuværende internetudbyders mail:
Emne: Opsigelse

Hjalp denne side dig?

Tak, fordi du giver os besked om det.

Vi vil sætte stor pris på, hvis du vil fortælle os hvorfor, artiklen ikke hjalp dig.

Tak for din feedback.

Kopier teksten nedenfor, og indsæt den i tekstfeltet i den e-mail, du sender til din nuværende udbyder. Indsæt dine egne oplysninger de steder, vi har fremhævet med fed tekst.

Kære [indsæt navnet på din udbyder]

Jeg vil gerne opsige mit internetabonnement hurtigst muligt – og samtidig sige nej tak til reklamer fremover.

Mit navn: [indsæt dit fulde navn]

Min adresse: [indsæt din adresse]

Kundenummer: [indsæt dit kundenummer og/eller ordrenummer]

Tak for hjælpen – jeg ser frem til jeres bekræftelse.

Med venlig hilsen
[Indsæt dit fulde navn]

Har du stadig spørgsmål?

Hvis du er i tvivl om noget, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice

- Vi er klar mandag til fredag 8-20.