Brug for hjælp? Ring til os på 72 100 100

Opsig dit Bredbånd

Ønsker du at opsige dit Bredbånd, skal du ringe til os. Du kan ikke opsige dit abonnement her på sitet.

Kundeservice har altid åbent, så ring 72 100 100 når det passer dig.

Kan du opsige dit abonnement?

Dine abonnementsvilkår er afhængige af, hvornår du har købt dit Bredbånd.

På Mit Telenor kan du finde alle oplysninger om dit bredbåndsabonnement.

>Log ind på Mit Telenor

Send dit udstyr retur

Når dit bredbåndsabonnement udløber, skal du returnere din router. Du kan aflevere din router enten i din lokale Telenor-butik eller sende den til:

Telenor Fixed
c/o Ingram Micro
Vevgatan 18
504 64 Borås
Sweden

Gem pakkens track and trace-nummer. Så kan Post Danmark spore pakken, hvis den skulle blive væk.

OBS:I få tilfælde vil Kundeservice give dig besked om, at du ikke behøver at returnere routeren. Skal du ikke sende din router retur, anbefaler vi, at du afleverer den på genbrugspladsen i "elektronik affald."

Hjalp denne side dig?
Tak for din feedback