Brug for hjælp? Ring til os på 72 120 000

Alt om Betalingsservice

Hold øje med, om aftalen står på din oversigt

Når du ser din aftale og betaling på din månedlige oversigt fra Betalingsservice, er din aftale aktiveret og dine fakturaer vil fremover bliver betalt automatisk på betalingsdatoen. Indtil da vil du modtage din regning med posten og skal betale den, som du plejer. Som regel går der nogle få dage, før Betalingsservice er tilmeldt. 

Betalingsservice varetages af Nets, og alle virksomhedens kortoplysninger behandles fortroligt.

Tilmeld Betalingsservice i banken eller netbanken

Når du tilmelder en faktura i banken eller netbanken, skal du bruge: dit kundenummer, vores debitorgruppenummer og PBS-nummer. Du finder alle oplysningerne på side 1 på din faktura.

Nogle banker kræver, at din firmakonto er godkendt til betaling via Betalingsservice. Kontakt din bank, hvis du er i tvivl.

Har du problemer med at tilmelde dig til Betalingsservice, kan du altid kontakte vores Kundeservice på 72 120 000.

Når du får nyt betalingskort eller skifter bank

Når din aftale er aktiveret, skal du ikke foretage dig yderligere. Alle kortinformationer bliver automatisk opdateret og alt bliver helt automatisk flyttet.

Men der kan ske fejl. Så tjek gerne din oversigt fra Betalingsservice og din betalingsoversigt i den nye bank.

Læs også:

Sådan kan du betale din faktura

Spørgsmål og svar

+-
Du har betalt fakturaen to gange

Er din faktura blevet betalt to gange, bliver det for meget betalte automatisk trukket fra din næste faktura.
Din faktura kan blive betalt to gange, hvis din betalingsaftale bliver aktiveret samtidig med, at du betaler den i netbanken.

+-
Forskellige abonnementsperioder på samme Betalingsserviceoversigt?
  1. Forbrug bagud
    Du betaler forbrug ud over dit abonnement bagud. Forbrug ud over abonnement kan fx være opkald til udlandet, parkering betalt over mobilen eller fx donationer til en konkurrence.
  2. Abonnement og services forud
    Du betaler alle abonnementer forud, og en normal abonnementsperiode er på ca. 30 dage.
  3. Din faktura var på mindre end 59 kr.
    Er din faktura på mindre end 59 kr., overfører vi beløbet til din næste faktura. Har du 3 lave fakturaer i træk, samler vi dem i en, og du betaler efter 3 måneder.
+-
Er der mulighed for gebyrfri betaling?

Ja. Du kan tilmelde dig automatisk betaling via kreditkort på vores selvbetjening, Mit Telenor. Det er gratis, og du modtager dine fakturaer på mail. 

Hjalp denne side dig?
Tak for din feedback