Farvel til faktura med posten fra 1. oktober 2025

Vi følger med udviklingen og bliver endnu mere digitale. Fra den 1. oktober 2025 sender vi derfor ikke længere faktura, rykkere, servicekommunikation eller varslinger med posten, men bruger i stedet de digitale kanaler fx mail og sms.

Skift hurtigt og nemt til e-mailfaktura i selvbetjening

Når du skifter til at modtage fakturaen via e-mail i stedet for med posten, så sikrer du samtidig, at jeres næste faktura vil blive sendt til den rette mailadresse. Derudover sparer I penge på forsendelsesgebyr og det er samtidigt langt mere miljøvenligt.
I dag koster det 39,20 kr. ekskl. moms for forsendelse af en faktura med posten, hvorimod det er gratis at modtage fakturaen på e-mail.

Sådan skifter du hvordan du modtager din faktura: 

  1. Log på selvbetjening OneScreen Business 
  2. Tryk på menupunktet "Fakturering" 
  3. Find den faktura som du har modtaget med posten og tryk "Vis detaljer" 
  4. Scroll ned på siden og tryk på "Skift modtagelsesmetode" 
  5. Vælg hvordan du i fremtiden ønsker at modtage den faktura
  6. Bekræft

Modtager du mere end én faktura hver måned eller kvartal, skal du gentage trin 3-6 for hver faktura.

 

Har du ikke adgang til selvbetjening?

Hvis du har problemer med at logge ind i selvbetjeningsportalen, OneScreen Business, kan du kontakte kundeservice på 72 120 000 og få hjælp til at komme ind i selvbetjening.
Kundeservice åbningstider: Mandag – torsdag kl. 8.00 - 16.00 og fredag kl. 8.00 - 15.30

Hjalp denne side dig?

Tak, fordi du giver os besked om det.

Vi vil sætte stor pris på, hvis du vil fortælle os hvorfor, artiklen ikke hjalp dig.

Tak for din feedback.